آیا پنتک، اولین تلفن هوشمند با چیپ اس805 کوالکام را ارائه خواهد کرد؟

قبل از اینکه چنین شایعه ای مطرح شود و بر اساس اخباری که قبلا از کوالکام منتشر کرده بودیم (لینک) شاید همه منتظر معرفی ورژن تقویت شده ی گلکسی نوت 3 سامسونگ با چیپ اسنپدراگون 805 بودند. اما حالا ظاهرا زودتر از نوت 3 و از طرف شرکت پنتک شاهد معرفی یک تلفن بسیار قدرتمند […]

قبل از اینکه چنین شایعه ای مطرح شود و بر اساس اخباری که قبلا از کوالکام منتشر کرده بودیم (لینک) شاید همه منتظر معرفی ورژن تقویت شده ی گلکسی نوت 3 سامسونگ با چیپ اسنپدراگون 805 بودند.

اما حالا ظاهرا زودتر از نوت 3 و از طرف شرکت پنتک شاهد معرفی یک تلفن بسیار قدرتمند برای رقابت با پرچمداران فعلی خواهیم بود!

Pantech Vega Iron 2 نام این تلفن زیبا و قدرتمند خواهد بود که بر اساس شایعات با چهار هسته ی 2.5 گیگاهرتزی Krait 450 و گرافیک جدید Adreno 420 قدرت خواهد یافت. این پردازنده در کنار 2 گیگابایت حافظه رم، 32 و 64 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین 13 مگاپیکسلی در عقب و 3 مگاپیکسل در جلو، نمایشگر 5.5 اینچ فول اچ دی، باتری 2800 میلی آمپری و پورت USB3.0 دیگر مشخصات این تلفن هوشمند را تشکیل خواهد داد تا ببینیم در عمل و مقابل رقبای مطرح فعلی چگونه عمل خواهد کرد.

لینک کوتاه | منبع : techorz

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال