آیا Sony Xperia Z3x با پردازنده Snapdragon 810 در راه است؟

بنچمارک و تصویر لو رفته که مشخصات فوقالعاده بالایی را برای یک فبلت جدید از سونی فاش میکنند، در دو سایت چینی منتشر شده اند. بر اساس اطلاعات موجود در این تصاویر، Z3x جانشین Xperia Z Ultra خواهد بود، فبلتی که بخاطر اندازه ی بزرگش شاید هیچوقت نتوانست جایگاه مناسبی در بازار برای خود پیدا […]

بنچمارک و تصویر لو رفته که مشخصات فوقالعاده بالایی را برای یک فبلت جدید از سونی فاش میکنند، در دو سایت چینی منتشر شده اند.

بر اساس اطلاعات موجود در این تصاویر، Z3x جانشین Xperia Z Ultra خواهد بود، فبلتی که بخاطر اندازه ی بزرگش شاید هیچوقت نتوانست جایگاه مناسبی در بازار برای خود پیدا کند.

این فبلت با یک نمایشگر 6.2 اینچی، دارای رزولوشن QHD 2560 ×1152 خواهد بود که با پردازنده ی بسیار قدرتمند و 64 بیتی Snapdragon 810 شرکت کوالکام (که دارای 4 هسته 2.8 گیگاهرتزی Cortex A57 و 4 هسته 1 گیگاهرتزی A53 خواهد بود) به همراه 4 گیگابایت رم LPDDR4 قدرت نمایی خواهد کرد.

دوربین این تلفن هوشمند نیز بر اساس شایعات برای اولین بار یک سنسور خمیده 22 مگاپیکسلی 2/3 اینچی خواهد داشت که با وجود لنز جدید و دیافراگم F/1.2، بهترین تصاویر ممکن را برای کاربر ثبت خواهد کرد.

گفتنی است این تلفن هوشمند در اوایل سال 2015 معرفی خواهد شد.

benchmark-z3x

 

لینک کوتاه | منبع : gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال