آیپد مینی 3 به راحتی قابل تعمیر نیست

بعد از جدا کردن قطعات آیپد ایر 2 از هم تیم iFixit آیپد مینی 3 را باز کرده است. درست شبیه به همتای قبلی اش این تبلت بومی کوپرتینو امتیاز کمی در قابل تعمیر بودنش کسب کرده است. اگر با نحوه ی امتیاز دهی iFixit آشنا باشید امتیاز 2 بسیار ضعیف است. البته امتیاز پایین […]

بعد از جدا کردن قطعات آیپد ایر 2 از هم تیم iFixit آیپد مینی 3 را باز کرده است. درست شبیه به همتای قبلی اش این تبلت بومی کوپرتینو امتیاز کمی در قابل تعمیر بودنش کسب کرده است. اگر با نحوه ی امتیاز دهی iFixit آشنا باشید امتیاز 2 بسیار ضعیف است.

البته امتیاز پایین این تبلت نباید برای کسی جای سوال باشد چون این تبلت تفاوتی با همتای قبلی اش ندارد که از نظر قابل تعمیر بودن تفاوتی کرده باشد. به جز سنسور تشخیص هویت لمسی و رنگ طلایی، این تبلت درست مشابه همتای قبلی اش است.

اگر درباره ی سنسور جدید این تبلت صحبت کنیم می بینیم که بسیار ضعیف در داخل دستگاه تعبیه شده است. دکمه ی هوم با چسب حرارتی به پنل پشتی نصب شده است!

البته این امتیاز دلیل نمی شود که آیپد مینی 3 پر از مشکل باشد. تیم iFixit از برخی موارد در این دستگاه همچون عدم ترکیب یا به هم چسبیدن صفحه نمایش به شیشه ی بیرونی و عدم لحیم شدن باتری به برد دستگاه تقدیر کرده است. اگرچه مقدار زیاد چسب در سرهم کردن قطعات داخلی، لحیم شدن رابط نور و عدم جدا شدن دکمه ی هوم به راحتی باعث امتیاز کم این تبلت از سوی تیم iFixit شده است.

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال