iFixit در کالبدشکافی جی 5 ال‌جی به آن نمره 8 از 10 داده است؛ تعمیرپذیری فوق‌العاده

جی‌5 ال‌جی جدیدترین پرچم‌دار این شرکت کره‌ای است و از طراحی غیر معمول و عجیبی برخوردار است. شاید برای بسیاری طراحی این گوشی بسیار مناسب به نظر برسد و برای برخی دیگر به عنوان یکی از بدترین طراحی‌ها در پرچم‌داران امسال محسوب شود اما مهم این است که این گوشی ویژگی را دارد که امروه […]

جی‌5 ال‌جی جدیدترین پرچم‌دار این شرکت کره‌ای است و از طراحی غیر معمول و عجیبی برخوردار است. شاید برای بسیاری طراحی این گوشی بسیار مناسب به نظر برسد و برای برخی دیگر به عنوان یکی از بدترین طراحی‌ها در پرچم‌داران امسال محسوب شود اما مهم این است که این گوشی ویژگی را دارد که امروه در کمتر گوشی و مخصوصا در کمتر پرچم‌داری می‌توان‌ آن را مشاهده کرد. تعمیر پذیری فوق‌العاده!

 iFixit در کالبدشکافی جی 5 ال‌جی به آن نمره 8 از 10 داده است؛ تعمیرپذیری فوق‌العاده

طبق معمول وب‌سایت مطرح iFixit این گوشی را نیز باز کرده و نمره‌ی هشت از ده به آن داده است. به گفته‌ی این وب‌سایت باز کردن این گوشی برخلاف دیگر گوشی‌هایی که با سخت‌ترین چسب‌ها تولید شده‌اند بسیار آسان است و از تعمیرپذیری فوق‌العاده‌ای نیز برخوردار است. به‌هر‌حال شاید طراحی عجیب این گوشی باعث شده تا تعمیرپذیر بودن آن نیز نمره‌ی خوبی را دریافت کند یا اینکه همانند جی‌4 ال‌جی، این شرکت کره‌ای خواسته بار دیگر کار را برای تمعیرکاران آسان کند. ( جی‌4 ال‌جی نیز همین نمره را دریافت کرده بود. ) درهرصورت هر آن‌چه که رخ داده ال‌جی توانسته گوشی قابل قبولی نیز در این زمینه ارائه کند و جی‌5 ال‌جی را می‌توان به آسان‌ترین گوشی از نظر تعمیرپذیر بودن در میان پرچم‌داران امسال دانست.

 iFixit در کالبدشکافی جی 5 ال‌جی به آن نمره 8 از 10 داده است؛ تعمیرپذیری فوق‌العاده

البته نباید این نکته را فراموش کرد که بدنه‌ی جی‌5‌ال‌جی با دیگر گوشی‌های معرفی شده کمی تفاوت دارد و اینکه این گوشی از باتری قابل تعویض نیز برخوردار است این در حالی است که رقیب اصلی آن یعنی گلکسی اس 7 بدنه‌ای کاملا فلزی دارد و باتری آن نیز قابلت تعویض نیست. به‌هر‌حال تمامی این موارد باعث شده تا این وب‌سایت نمره‌ی 8 را به این گوشی از نظر تعمیرپذیر بودن بدهد تا جی‌5 ال‌جی حداقل در این زمینه از رقیبان خود پیشی بگیرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال