ارسال فایل تا حجم 10 گیگابایت با برنامه اندرویدی WeTransfer

WeTransfer به عنوان یک گزینه در منوی به اشتراک گذاری شما اضافه می شود و به شما اجازه می دهد به سادگی تصاویر و فایل هایی را که می خواهید به اشتراک بگذارید، انتخاب کنید، ایمیل دریافت کنندگان را وارد کنید و آن ها به عنوان لینک های دانلود از سرورهای سرویس دهنده ارسال می شوند. […]

WeTransfer به عنوان یک گزینه در منوی به اشتراک گذاری شما اضافه می شود و به شما اجازه می دهد به سادگی تصاویر و فایل هایی را که می خواهید به اشتراک بگذارید، انتخاب کنید، ایمیل دریافت کنندگان را وارد کنید و آن ها به عنوان لینک های دانلود از سرورهای سرویس دهنده ارسال می شوند. قسمت مهم آن این است که نیازی به ثبت نام و یا چیز دیگری نیست و شما فقط باید انتخاب کنید، به اشتراک بگذارید و دوستان، خانواده یا همکاران شما لینک های دانلود را دریافت کنند.

شما به سختی می توانید راه ساده ای برای به اشتراک گذاری فایل های حجیم پیدا کنید. اگر بخواهید آن ها را در Dropbox ،Google Drive و غیره آپلود کنید، باز هم مزاحمی به عنوان ثبت نام وجود دارد. این خدمات به مدت 5 سال یا بیشتر در وب وجود داشته و در نهایت به دستگاه های اندروید ما رسیده است.

WeTransfer حتی عکس هایی با وضوح بالا را به عنوان پس زمینه برایتان نمایش میدهد، در حالی که آپلود شما در حال انجام است. بنابراین زمانی که منتظرید خسته نخواهید شد. اگر شما به یک روش ساده برای به اشتراک گذاری حجم زیادی از تصاویر، ویدئوها، فایل ها و اساسا همه چیز به همراه دکمه ی به اشتراک گذاری بر روی سیستم نیاز دارید، WeTransfer را به صورت رایگان از لینک زیر دریافت کنید.

لینک دانلود: Download

ffd

gd

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال