اقدامات بی سر و صدای اپل برای حل کردن مشکل خم شدن آیفون 6 پلاس!

وقتی که جنجال خم شدن آیفون 6 به اوج خود رسید همگی ما انتظار داشتیم اپل به این موضوع واکنش نشان ندهد که همین طور شد و اپل این موضوع را نادیده گرفت، به احتمال زیاد اپل تغییری کوچک در محصولش انجام داده تا از خم شدنش جلوگیری کند و به این جنجال پایان دهد. […]

وقتی که جنجال خم شدن آیفون 6 به اوج خود رسید همگی ما انتظار داشتیم اپل به این موضوع واکنش نشان ندهد که همین طور شد و اپل این موضوع را نادیده گرفت، به احتمال زیاد اپل تغییری کوچک در محصولش انجام داده تا از خم شدنش جلوگیری کند و به این جنجال پایان دهد. البته اخباری رسمی از این تغییر منتشر نشده و از آنجایی که تغییر در محصولات محسوس است می توان حدس زد اپل به طور کلی شیوه ی ساخت آیفون 6 پلاس را تغییر داده است.

یکی از خریداران آیفون 6 که پیشتر در ماه سپتامبر یک آیفون 6 پلاس 16 گیگابایتی برای همسرش خریده است، اکنون پلاس 128 گیگابایتی دیگری برای خودش تهیه کرده است. او اظهار داشته که وقتی به قاب پشتی تلفنش ضربه می زند صدایی که تولید می شود بم تر است، اما تلفن هوشمند همسرش صدایی تولید می کند که انگار خالیست.

همچنین او که یک پزشک است آیفون 6 پلاس خود را زیر میکروسکوپ گذاشته است و شیئی قرمز رنگ در بخش دکمه ی ولوم پایین دستگاهش مشاهده کرده است. حتی او آیفون هایشان را وزن کرده و متوجه شده که دستگاه جدید 21 گرم سنگین تر از وزن اعلام شده برای آیفون 6 پلاس است. در حالی که اپل اعلام کرده بود که تفاوت وزن از میزان اعلام شده ممکن است تا 1.5 گرم باشد.

این کیس می تواند تنها یک استثنا باشد و یا امکان دارد تغییری ایجاد شده باشد ولی هنوز رسما در اخبار منتشر نشده است یا شاید دستگاه ها تصحیح شده در بازار فراگیر نشده است. البته بسیار احتمال دارد که اپل برای حل مشکل تلفن های هوشمندش اقدامی انجام داده باشد و بی سر وصدا تنها به کسانی که آیفون هایشان خم می شد اطلاع داده باشد.

نظر شما چیست؟ با تمام این مشکلات هنوز هم آیفون 6 پلاس از نظر شما تلفن هوشمند محبوبی است؟

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال