ال جی آپدیت G Watch را برای رفع مسئله زنگ زدگی ارائه می کند.

اگر شما اخیرا یک ساعت ال جی G خریداری کرده اید یا یکی از شرکت کنندگان خوش شانس کنفرانس گوگل l/O بوده اید که یک ساعت به صورت رایگان دریافت کرده، احتمالا متوجه شده اید که پین های اتصال دهنده شارژ پایین دستگاه، مستعد زنگ زدگی هستند. کاربران شکایت کرده اند که زنگ زدگی باعث […]

اگر شما اخیرا یک ساعت ال جی G خریداری کرده اید یا یکی از شرکت کنندگان خوش شانس کنفرانس گوگل l/O بوده اید که یک ساعت به صورت رایگان دریافت کرده، احتمالا متوجه شده اید که پین های اتصال دهنده شارژ پایین دستگاه، مستعد زنگ زدگی هستند.

کاربران شکایت کرده اند که زنگ زدگی باعث ناراحتی آن ها می شود (با توجه به تماس فلز با پوست)، همچنین برخی از کاربران کلا نمی توانند ساعت هوشمند خود را شارژ کنند.

در حالی که این مشکل بیشتر بنظر سخت افزاری می آید، ال جی اطمینان دارد که یک آپدیت نرم افزاری OTA این مشکل را رفع می کند. ممکن است بپرسید که یک آپدیت نرم افزاری چگونه می تواند زنگ زدگی یک کانکتور شارژ فلزی را متوقف کند؟

جواب این است که G Watch یک جریان را بصورت دائمی به رسانای پایین ساعت منتقل می کند، حتی زمانی که دستگاه در حال شارژ شدن نیست. در نتیجه هنگامی که ساعت با پوست عرق کرده شما تماس پیدا می کند، زنگ زدگی ایجاد می شود.

پس ال جی چه اقدامی برای این مسئله در نظر دارد؟

“ال جی یک سری تعمیراتی در طول چند روز آینده ارائه خواهد کرد که این جریان را زمانی که ساعت G در حال شارژ نیست، غیرفعال می کند. این کاملا بی خطر بوده و بعید است که به روند شارژ شدن دستگاه شما تأثیر بگذارد.”

اگر این آپدیت نرم افزار آنچه را که ال جی در نظر دارد، انجام دهد، این تولیدکننده کره ای مقدار زیادی پول فراخوان محصولات خود پس انداز می کند. این آپدیت دیروز عرضه شده است، بنابراین زمان نشان می دهد که آیا این روش مشکل زنگ زدگی را حل می کند یا نه؟ و اگر چنین نباشد ال جی با تعداد زیادی مشتری خشمگین روبرو خواهد شد.

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال