تصاویر واقعی از LG G6 با قاب پشتی براق و قابلیت always-on منتشر شد

بار دیگر، تصاویر زنده‌ای از گوشی جی‌6 شرکت ال‌جی منتشر شده است. این بار گوشی به طور کامل روشن شده و می‌توانیم برای اولین بار شاهد قابلیت همیشه‌روشن نمایشگر گوشی باشیم که زمان، تاریخ و ظرفیت باتری را به طور کامل نشان می‌دهد. در این تصویر، حاشیه‌های نمایشگر نیز به خوبی قابل رویت است. حاشیه‌های […]

بار دیگر، تصاویر زنده‌ای از گوشی جی‌6 شرکت ال‌جی منتشر شده است. این بار گوشی به طور کامل روشن شده و می‌توانیم برای اولین بار شاهد قابلیت همیشه‌روشن نمایشگر گوشی باشیم که زمان، تاریخ و ظرفیت باتری را به طور کامل نشان می‌دهد. در این تصویر، حاشیه‌های نمایشگر نیز به خوبی قابل رویت است. حاشیه‌های نمایشگر پرچم‌دار جدید ال‌جی در قسمت کناری کمتر شده و در قسمت بالایی گوشی، می‌توان شاهد حاشیه‌ی نه‌چندان زیاد نمایشگر بود. در کنار این موارد، در قسمت پایینی گوشی، ال‌جی بدون قرار دادن هرگونه دکمه‌ی فیزیکی حاشیه‌ی نمایشگر را کمی بیشتر قرار داده است.

در قسمت پشتی گوشی و در این تصویر می‌توانیم شاهد براق بودن رنگ گوشی باشیم که ممکن است این براقی، تنها منحصر به این رنگ باشد و در رنگ‌های دیگر به چشم نیاید. از سویی دیگر، دوربین دوگانه‌ و سنسور اثر انگشت پرچم‌دار مورد انتظار شرکت ال‌جی نیز در این تصویر به سادگی دیده می‌شود.

منابع فاش کننده‌ی این تصویر، در کنار آن برخی از مشخصه‌های فنی گوشی را نیز منتشر کرده‌اند. گوشی‌هوشمند جی‌6 ال‌جی با نمایشگری 5.7 اینچی با رزولوشن 2880 در 1440 و چیپست اسنپ‌دراگون 821 به بازار خواهد آمد. در کنار این چیپست، حافظه‌ی رم 4 گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی 32 گیگابایتی گنجانده شده است. ال‌جی برای پرچم‌دار مورد انتظار خود باتری با ظرفیت 3200 میلی‌آمپری را تعبیه کرده است. گوشی مورد بحث قرار است در کنگره‌ی جهانی موبایل در اوایل اسفندماه به صورت رسمی معرفی شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال