ال جی ازمانیتور جدیدش در مراسم IFA امسال رو نمایی خواهد کرد

ال جی اعلام کرده که برای مراسم آی اف ای امسال محصول جدیدی خواهد داشت، ال جی قرار است در این شوی تجاری که از اوایل ماه سپتامبر برگزارمی گردد مانیتور 21:9 منحنی خود از نوع IPS را رونمایی کند. این مانیتور آلترا واید که از نوع IPS است در سایز 34 اینچ به بازار […]

ال جی اعلام کرده که برای مراسم آی اف ای امسال محصول جدیدی خواهد داشت، ال جی قرار است در این شوی تجاری که از اوایل ماه سپتامبر برگزارمی گردد مانیتور 21:9 منحنی خود از نوع IPS را رونمایی کند.

این مانیتور آلترا واید که از نوع IPS است در سایز 34 اینچ به بازار عرضه خواهد شد. این مانیتور قطعا در نمایش تصاویر بسیار عالی عمل خواهد کرد. گفته می شود رزلوشن این مانیتور 3440 در 1440 است، که اگر تنها رزلوشن را برای ارزیابی این مانیتور در نظر بگیریم می توان گفت ال جی یک مانیتور کواد اچ دی تولید کرده است.

این تنها مانیتوری نیست که ال جی با خود به شوی تجاری آی اف ای خواهد آورد، مانیتوری دیگر همراه با ال جی به این نمایشگاه خواهد آمد که کیفیتی معادل 4K دارد. همچنین این مانیتور نود و نه درصد رنگ ها سری RGB نرم افزارهای ادوب را بازسازی خواهد کرد. با توجه به این ویژگی ها می توان گفت این مانیتور برای حرفه ای ها در دنیای عکس و فیلم طراحی شده است.

لینک کوتاه | منبع: Gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال