انحصاری BestBuy: سامسونگ گلکسی اس 5 آبی با قیمت 99 دلار در قرارداد

سامسونگ و BestBuy روز سه شنبه اعلام کردند که نسخه آبی سامسونگ گلکسی اس 5 که در انحصار این خرده فروش الکترونیک خواهد بود، در 17 آگوست عرضه می شود. این گوشی برای مشتریان Verizon ، AT&T و Sprint در دسترس خواهد بود. از 17 تا 23 آگوست، این تلفن هوشمند با قیمت 99 دلار با قرارداد […]

سامسونگ و BestBuy روز سه شنبه اعلام کردند که نسخه آبی سامسونگ گلکسی اس 5 که در انحصار این خرده فروش الکترونیک خواهد بود، در 17 آگوست عرضه می شود. این گوشی برای مشتریان Verizon ، AT&T و Sprint در دسترس خواهد بود. از 17 تا 23 آگوست، این تلفن هوشمند با قیمت 99 دلار با قرارداد  دو ساله به فروش خواهد زسید. اگر شما عضو برنامه اقساط ماهانه مانند Verizon Edge، AT&T Next یا Sprint Easy Pay باشید، می توانید این گوشی را بدون پرداخت هزینه خریداری کنید و یک کارت هدیه 100 دلاری BestBuy در هنگام فعال سازی گوشی، دریافت کنید!

اگر شما میخواهید اولین کسی باشید که یک سامسونگ گلکسی اس 5 آبی دارد و عضو My BestBuy هستید، می توانید این گوشی را در 15 آگوست، دو روز قبل از عموم مردم، خریداری کنید.

علاوه بر این، با شروع فروش در 17 آگوست (15 آگوست برای اعضای My Best Buy)، این قیمت برای رنگهای دیگر سامسونگ گلکسی اس 5 نیز در دسترس خواهد بود و این آفر تا 23 آگوست در Best Buy ادامه خواد داشت. و البته همچنان این عرضه محدود به مشتریان Verizon، AT&T و Sprint می باشد.

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال