اندی رابین، بنیان گذار اندروید گوگل را ترک کرد

اندی رابین کسی که اندروید را حدود یک دهه ی پیش خلق کرد، محصولی که باعث گوگل به سرعت در دنیای تکنولوژی پیشرفت کرد، گوگل را ترک کرد. بنا به گزارش وال استریت ژورنال هم اندی رابین و گوگل این مسئله را تایید کرده اند. برنامه ی بعدی رابین  پرورش علاقه مندان به سخت افزارهای […]

اندی رابین کسی که اندروید را حدود یک دهه ی پیش خلق کرد، محصولی که باعث گوگل به سرعت در دنیای تکنولوژی پیشرفت کرد، گوگل را ترک کرد.

بنا به گزارش وال استریت ژورنال هم اندی رابین و گوگل این مسئله را تایید کرده اند. برنامه ی بعدی رابین  پرورش علاقه مندان به سخت افزارهای تکنولوژی است، اطلاعات دیگری درباره ی دلایل ترک شرکت تا کنون منتشر نشده است.

کمتر از دو سال پیش بود که رابین تیم اندروید را برای همکاری در سایر بخشهای گوگل ترک کرد. Sundar Pichai در سمت او در بخش اندروید نشست و تا کنون هم در این جایگاه است.

اندی رابین در سال 2000 کمپانی Danger را بنیان گذاشت و در سال 2003 بر ترک دنجر اندروید را بنیان گذاری کرد، این شرکت در سال 2005 توسط گوگل خریداری شد.

در سال 2013 وقتی رابین اندروید را ترک کرد گفت : که او ذاتا یک کارآفرین است و اکنون وقت مناسبی است تا فصل جدیدی را در گوگل آغاز کند. و اکنون این اتفاق افتاده از آنجایی که او یک کارآفرین ذاتی است قرار است فصل جدیدی را آغاز کند ولی اینبار بدون گوگل.

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال