Infinix HOT 2، گوشی جدید گوگل بر پایه پروژه اندروید وان، منحصر به بازارهای کشور‌های آفریقایی

چندی پیش کمپانی بزرگ گوگل از گوشی جدید خود رونمایی کرد. این گوشی بر پایه طراحی اندروید وان (Android One) بوده و Infinix HOT 2 نام دارد. بر اساس اطلاعات به دست آمده، برای اولین بار در دنیا، این گوشی تنها به بازارهای کشور‌های آفریقایی صادر خواهد شد. همان طور که می‌دانید، گوشی‌های ساخته شده بر اساس پروژه “اندروید […]

چندی پیش کمپانی بزرگ گوگل از گوشی جدید خود رونمایی کرد. این گوشی بر پایه طراحی اندروید وان (Android One) بوده و Infinix HOT 2 نام دارد. بر اساس اطلاعات به دست آمده، برای اولین بار در دنیا، این گوشی تنها به بازارهای کشور‌های آفریقایی صادر خواهد شد. همان طور که می‌دانید، گوشی‌های ساخته شده بر اساس پروژه “اندروید وان” دارای مشخصات مقرون به صرفه‌ای بوده و از این نظر دارای طرفداران مخصوص به خود است. لازم به ذکر است که این سری از گوشی‌ها نیز از همان سیستم عامل اندروید پشتیبانی می‌کنند و تنها از نظر سخت ‌افزاری دارای قدرت نسبتا پایین‌تری هستند. این گوشی جدید و نسخه‌های مختلف آن قبلا به بازارهای کشور نیجریه صادر شدند و خریداران تنها با پرداخت 88 دلار توانستند صاحب یکی از آنها شوند. این گوشی توسط فروشگاه‌های خرده فروشی قابل خریداری خواهد بود و البته بیشترین میزان فروش این سری از گوشی‌ها در فروشگاه Jumia (بزرگترین فروشگاه آنلاین کشور نیجریه) انجام پذیرفت. همچنین در ادامه کار، تصمیم بر این است که دیگر گوشی‌های ساخته شده در این پروژه به بازار‌های کشورهای مصر، مراکش، غنا، ساحل عاج و کنیا صادر شود.

در حال حاضر گوشی اینفینیکس هات 2 از نسخه 5.1.1 سیستم عامل اندروید موسوم به لالی‌پاپ پشتیبانی کرده و به احتمال زیاد در آینده نزدیک در اولویت دریافت نسخه جدید (6.0) سیستم عامل اندروید موسوم به “مارشمالو” قرار خواهد گرفت. همان طور که در تصویر بالا قابل مشاهده است، این گوشی جدید در پنج رنگ متفاوت به بازار‌های فروش عرضه خواهد شد و رنگ‌های سیاه، سفید، آبی، قرمز و طلائی از این دسته هستند. نسخه طلائی این گوشی دارای میزان حافظه RAM دو گیگابایت بوده و این در حالی است که چهار نسخه دیگر دارای میزان حافظه رم یک گیگابایت هستند. تجهیز این سری از گوشی‌ها به صفحه نمایش 5.0 اینچی با دقت 1280 × 720 پیکسل و وجود تراشه چهار هسته‌ای مدیاتک با 1.3 گیگاهرتز فرکانس کاری برای هر هسته از جمله دیگر ویژگی‌ها و مشخصات فنی این سری از گوشی‌ها به حساب می‌آیند. همه این گوشی‌ها از جای گذاری دو سیم به طور همزمان پشتیبانی کرده و در بخش دوربین اصلی دارای حسگری با دقت 8 مگاپیکسل هستند. همچنین دقت دوربین سلفی آن نیز برابر 2 مگاپیکسل است. علاوه بر آن، این سری از گوشی‌ها دارای میزان حافظه داخلی 16 گیگابایت خواهند بود و البته این میزان حافظه توسط کاربر قابل ارتقاء خواهد بود.

پروژه اندروید وان گوگل، هم اکنون یکساله شده است و این طور که مشاهده می‌شود، روند صدور آن به بازارهای جهانی به کندی پیش می‌رود. در نهایت با تمام این تفاسیر، آیا به نظر شما صدور گوشی‌های میان‌رده و پایین‌رده‌ای با قیمت بسیار پایین و با این روند کند پیشرفتی و با عرضه آن تنها به بازارهای کشورهای آفریقایی، می‌تواند به موفقیت گوگل ختم شود؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال