اولین تصاویر منتشر شده از سیستم عامل اختصاصی سامسونگ؛ تایزن 2.3

امروز شرکت سامسونگ تصاویر جدیدی از سیستم عامل اختصاصی خود، تایزن ۲.۳ را در فضای مجازی منتشر کرد.سامسونگ درباره ی سیستم عامل تایزن مانند سایر اقدامات نرم افزاری اش عجله نمی کند و قرار است اواخر امسال تلفن های هوشمند این سیستم عامل را در بازار هند عرضه کند. تلفن های هوشمند تایزنی که سامسونگ […]

امروز شرکت سامسونگ تصاویر جدیدی از سیستم عامل اختصاصی خود، تایزن ۲.۳ را در فضای مجازی منتشر کرد.سامسونگ درباره ی سیستم عامل تایزن مانند سایر اقدامات نرم افزاری اش عجله نمی کند و قرار است اواخر امسال تلفن های هوشمند این سیستم عامل را در بازار هند عرضه کند. تلفن های هوشمند تایزنی که سامسونگ هند طراحی کرده است، یک تلفن هوشمند رده پایین است که بر روی آن سیستم عامل  Tizen 2.3 اجرا خواهد شد. اخیرا وبسایت تایزن در اندونزی، تصاویر جدیدی از محیط این سیستم عامل را منتشر کرده است.

همان‌طور که در تصاویر می بینید، این سیستم عامل شباهت بسیاری به تاچ‌وایز، رابط کاربری سامسونگ در محصولات اندرویدی این شرکت دارد اما هنوز تفاوت‌هایی در آن دیده می‌شود. سیستم عامل تایزن ۲.۳ برای اجرا در این تلفن هوشمند، برای رزولوشن ۴۸۰ در ۸۰۰ پیکسل طراحی شده است و به نقل از تایزن اندونزی، سیستم عامل از فونت اختصاصی به نام TizenSans استفاده می‌کند که ظاهری زیباتر را به نمایش می‌گذارد. در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

1 2 3

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال