اولین شایعات از سامسونگ گلکسی اس 6 منتشر شد

تا کنون گلکسی نوت 4 فروش خیلی خوبی داشته است اما این دلیل نمی شود که سامسونگ در اندیشه ی طراحی محصول جدیدی نباشد. احتمالا حدس زده باشید درباره جانشین سامسونگ گلکسی اس 5 صحبت میکنیم. پروژه ی سامسونگ گلکسی اس 6 با کد “پروژه ی صفر” آغاز شده است و جزییات مختصری از آن […]

تا کنون گلکسی نوت 4 فروش خیلی خوبی داشته است اما این دلیل نمی شود که سامسونگ در اندیشه ی طراحی محصول جدیدی نباشد. احتمالا حدس زده باشید درباره جانشین سامسونگ گلکسی اس 5 صحبت میکنیم.

پروژه ی سامسونگ گلکسی اس 6 با کد “پروژه ی صفر” آغاز شده است و جزییات مختصری از آن نیز لو رفته است. رزلوشن صفحه نمایش این دستگاه 2560 در 1440 از نوع کیو اچ دی خواهد بود، این صفحه نمایش در گلکسی نوت 4 هم به کارگرفته شده است.

به نظر می رسد دوربین اصلی این دستگاه هم همانند سامسونگ گلکسی نوت 4 توسط سونی ساخته شود. دوربین سلفی نیز 5 مگاپیکسل خواهد بود که سنسوری همانند خانواده ی سامسونگ گلکسی A خواهد داشت.

مدل پایه ی این دستگاه با حافظه ی داخلی 32 گیگابایت تولید خواهد شد، بنابراین دیگر شاهد مدل 16 گیکابایتی نخواهیم بود. مدل های 64 و 128 گیکابایتی به همراه درگاه کارت حافظه ی میکرو اس دی نیز برای این دستگاه درنظرگرفته شده است.

از نظر پردازنده این دستگاه با پردازنده ی بومی شرکت به نام Exynos 7420 پشتیبانی خواهد شد که اولین پردازنده ی شرکت با پشتیبانی 64 بیت است. همچنین پردازنده ی بکار گرفته شده در سامسونگ گلکسی نوت 4 هم دارای پشتیبانی 64 بیت است اما سامسونگ تا کنون سرویس 32 بیت آن را فعال کرده است.

به هر حال، این پردازنده دارای 4 هسته ی Cortex-A57 و 4 هسته ی Cortex-A53 است. این پردازنده دارای مودم داخلی قدرتمند Exynos Modem 333 است. این دستگاه هم چنین نسخه ای با آخرین پردازنده ی خانواده ی اسنپدراگون 64 بیتی نیز خواهد داشت.

به هر حال باید بدانیم فصل جدیدی از شایعات و کانسپت ها از این پس برای سامسونگ گلکسی اس 6 آغاز شده و تا زمان معرفی رسمی این تلفن هوشمند این شایعات ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال