اولین شایعات از سامسونگ گلکسی نوت 5!

سامسونگ چندی است فرآیند توسعه ی صفحه نمایش های 4K AMOLED را آغاز کرده است و اکنون اطلاعاتی منتشر شده که تایید می کند این صفحه نمایش ها قرار است بخشی از سامسونگ گلکسی نوت 5 شوند! بنا براین گزارش ها این صفحه نمایش 4k از نوع AMOLED، 6 اینچی است و تراکم پیکسلی 743ppi […]

سامسونگ چندی است فرآیند توسعه ی صفحه نمایش های 4K AMOLED را آغاز کرده است و اکنون اطلاعاتی منتشر شده که تایید می کند این صفحه نمایش ها قرار است بخشی از سامسونگ گلکسی نوت 5 شوند! بنا براین گزارش ها این صفحه نمایش 4k از نوع AMOLED، 6 اینچی است و تراکم پیکسلی 743ppi دارد.

خانواده ی گلکسی نوت مدل به مدل صفحه نمایش بزرگتری داشته اند پس منطقی است  که گلکسی نوت 5 با صفحه نمایش 6 اینچ به بازار عرضه شود.

همچنین، اخیرا شایعاتی منتشر شد که تایید می کند پردازنده ی احتمالی گلکسی اس 6 Exynos 7420 با 4 هسته ی Cortex-A57 و 4 هسته ی Cortex-A53 خواهد بود. متعجب نخواهیم شد اگر پردازنده سامسونگ گلکسی نوت 5 هم همین باشد.

عموما، سامسونگ دستگاه های خانواده ی گلکسی نوت را در پاییز در نمایشگاه IFA برلین آلمان معرفی می کند. سال آینده اولین پرچمدار سامسونگ گلکسی اس 6 خواهد بود. پس از آن می توان منتظر سامسونگ گلکسی نوت 5 بود.

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال