اولین فروشگاه OnePlus در چین تا هفته ی دیگر کار خود را آغاز می کند

اولین فروشگاه رسمی شرکت OnePlus در قبل چین، پکن، به صورت رسمی کار خود را از 2 دسامبر آغاز خواهد کرد. این شرکت قصد دارد تا در این فروشگاه به صورت ویژه، تلفن هوشمند خود را با نام OnePlus One و در مدل های مختلف عرضه کند. البته زمان فعالیت رسمی این فروشگاه 20 دسامبر یعنی […]

اولین فروشگاه رسمی شرکت OnePlus در قبل چین، پکن، به صورت رسمی کار خود را از 2 دسامبر آغاز خواهد کرد. این شرکت قصد دارد تا در این فروشگاه به صورت ویژه، تلفن هوشمند خود را با نام OnePlus One و در مدل های مختلف عرضه کند. البته زمان فعالیت رسمی این فروشگاه 20 دسامبر یعنی 5 روز پیش از آغاز کریسمس می باشد اما در این مدت، فروش تلفن های هوشمند انجام می شود.

شرکت وان پلاس این روزها به خاطر معرفی تلفن هوشمند خود در آوریل 2014 با نام OnePlus One سر و صدای زیادی به پا کرده است چرا که تلفن هوشمند این شرکت قابلیت های فوق العاده ای داشته و در کنار آن، سیستم عامل آن متن باز می باشد و از همین روی، علاقه مندان زیادی را به سوی خود کشانده است. اخیرا نیز این شرکت با برگزاری یک مراسم پشت در های بسته، اعلام کرده است که در حال اماده سازی و معرفی OnePlus 2 می باشد.

اما فروشگاه این شرکت که در منطقه ی Blue Harbor کار خود را آغاز خواهد کرد، دو مدل ویژه را برای این تلفن هوشمند در نظر دارد. یکی از این مدل ها، مدلی می باشد که این تلفن هوشمند به وسیله ی لایه ای از جنس بامبو (Bamboo) پوشیده شده است و مدل دیگر، JBL Special Edition نام دارد که هر دو، به صورت محدود تولید شده و عرضه می شوند. در این فروشگاه یک بخش دیگر نیز برای مشتریان در نظر گرفته شده است که در انجا می توانند انواع و اقسام وسایل جانبی تلفن هوشمند اعم از هدفون ها و کاور ها را خریداری نمایند.

لینک کوتاه | منبع : Pocket-Lint

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال