وان پلاس 5 احتمالا مجهز به صفحه نمایش دولبه خمیده، فضای ذخیره سازی 256 گیگابایتی، و یک دوربین 23 مگاپیکسلی خواهد بود.

شایعی جدید از کره رسیده که ادعا می‌کند تلفن هوشمند بعدی وان‌پلاس گل سر سبد این مدل بوده و اسمش وان‌پلاس 5 است. ممکن است بپرسید چرا شرکت، وان پلاس 4 را کنار گذاشته است؟ خب. عدد 4 در چین نشانه‌ی بدشانسی است و برای همین بعد از مدل وان پلاس 3،  طبعا مدل تکنیکی […]

شایعی جدید از کره رسیده که ادعا می‌کند تلفن هوشمند بعدی وان‌پلاس گل سر سبد این مدل بوده و اسمش وان‌پلاس 5 است. ممکن است بپرسید چرا شرکت، وان پلاس 4 را کنار گذاشته است؟ خب. عدد 4 در چین نشانه‌ی بدشانسی است و برای همین بعد از مدل وان پلاس 3،  طبعا مدل تکنیکی بعدی وان پلاس 5 می‌شود که گل سر سبد محصولاتش باشد.

همین گزارش نشان می‌دهد که وان پلاس 5 شکل ظاهری لبه‌اش را از گلکسی S7 برداشت کرده و مثل آن، دو لبه است. همچنین درباره‌ی سلفی انداز 16 مگاپیکسلی، دوربین عقب 23 مگاپیکسلی و رم 6 یا 8 گیگابایتی و حافظه‌ی 256 گیگابایتی صحبت‌هایی می شود و حتی ممکن است بدنه اش مثل   Mi Mix شیائومی سرامیکی باشد.

آنچه هنوز مشخص نشده (حتی شایعه هم نیست)، این است که ارزان‌ترین مدلی است که سازندگان تلفن در دستگاه‌های جدید و خوب طرح کرده اند. با این حساب  با تمام سعی سامسونگ در خمش اسنپ دراگون 835 چیپ برای سامسونگ گلکسی S8 و S8 پلاس , وان پلاس مجبور است صبر کند تا در کوالکوم چیپ بعدی مورد استفاده قرار گیرد و یا تا اسنپ دراگون 821 سال های قبل ارتقا یابد.

مثل همیشه، در ویژگی‌های این گوشی نیز اغراق شده است. در گذر زمان، وان پلاس، دچار تحولات و پیشرفت‌های چشمگیری شده است.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال