اپلیکیشن Dropbox برای ios؛ این بار با قابلیت های جدید

امروزه با استفاده از نرم افزار دراپ باکس راه راحت تری برای آپلود فایل ها به وجود آمده است. شما میتوانید با استفاده از IPhone یا IPad با سیستم عامل IOS 8 این کار دخیره سازی را انجام دهید. دراپ باکس در آخرین بروزرسانی انجام شده قصد دارد به گسترش برنامه های تصویری یا نوشتاری کمک […]

امروزه با استفاده از نرم افزار دراپ باکس راه راحت تری برای آپلود فایل ها به وجود آمده است. شما میتوانید با استفاده از IPhone یا IPad با سیستم عامل IOS 8 این کار دخیره سازی را انجام دهید. دراپ باکس در آخرین بروزرسانی انجام شده قصد دارد به گسترش برنامه های تصویری یا نوشتاری کمک کند. این نرم افزار به شما اجازه دخیره سازی آنچه را می خواهید با آپلود مستقیم فایل ها به جای استفاده از (ugh) و سرویس Cloud فراهم می سازد، فقط کافیست نسخه جدید آن را دانلود کنید.

DB

روش استفاده از این نرم افزار به این صورت است که بر روی نوشته کلیک راست کنید و گزینه more (…) را از ردیف پایین انتخاب کرده و سپس بر روی گزینه save to dropbox کلیک میکنید. یکی از ویژگی خوب این نرم افزار این است که وقتی بر روی وب سایتی کلیک می کنید از طریق نرم افزار ذخیره سازی ابری امکان مشاهده آن از طریق صفحه دسکتاپ را به شما می دهد.

شما می توانید آخرین نسخه از دراپ باکس را از iOS App Store دانلود کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال