اپل تا پایان سال 2015 سی میلیون دستگاه ساعت هوشمند خواهد فروخت

اخیرا Wall Street تخمین زده است که آینده ی ساعت های اپل چگونه خواهد بود. این پیش بینی ها گفته اند اپل تا پایان سال 2015 ده تا سی میلیون ساعت هوشمند خواهد فروخت. البته برخی از آنالیست ها معتقدند این آمار بسیار محافظه کارانه اعلام شده و انتظار می رود فروش بسیار بیشتر از […]

اخیرا Wall Street تخمین زده است که آینده ی ساعت های اپل چگونه خواهد بود. این پیش بینی ها گفته اند اپل تا پایان سال 2015 ده تا سی میلیون ساعت هوشمند خواهد فروخت. البته برخی از آنالیست ها معتقدند این آمار بسیار محافظه کارانه اعلام شده و انتظار می رود فروش بسیار بیشتر از این آمار باشد.

این تئوری اینگونه توضیح داده می شود: تا زمانی که سال آینده ساعت اپل عرضه شود در سرتاسر دنیا 315 میلیون نفر آیفون 5 یا مدل های بالاتر خواهند داشت. آیفون 5 قدیمی ترین دستگاه ی است که می تواند با ساعت اپل کار کند، و تنها اگر ده درصد صاحبان این آیفون ها اپل واچ بخواهند 30 میلیون ساعت هوشمند فروخته خواهد شد.

البته شاید کمی محافظه کارانه باشد که ده درصد را برای تقاضا در نظر بگیریم چون بازار تقاضا برای پوشیدنی های هوشمند به سرعت در حال رشد است.  تازه ترین پیش بینی ها اعلام کرده اند تا آخر سال 2020 یک میلیارد پوشیدنی هوشمند فروخته خواهد شد.

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال