گلکسی S7 سامسونگ بیشتر از آیفون 6S در آمریکا به فروش رسیده است

آیفون‌های اپل برای اولین بار در اواخر سال گذشته با کاهش رشد فروش خود مواجه شدند و همین مسئله باعث شده تا رقیبان این شرکت، به خوبی از این شکست استفاده کرده و راه خود را به سوی موفقیت هموار کنند. تنها 14.6 درصد از کاربران کشور آمریکا آیفون 6 اس و 6 اس پلاس را […]

آیفون‌های اپل برای اولین بار در اواخر سال گذشته با کاهش رشد فروش خود مواجه شدند و همین مسئله باعث شده تا رقیبان این شرکت، به خوبی از این شکست استفاده کرده و راه خود را به سوی موفقیت هموار کنند. تنها 14.6 درصد از کاربران کشور آمریکا آیفون 6 اس و 6 اس پلاس را خریداری کرده‌اند در حالی که دو گوشی گلکسی اس 7 و اس 7 اج شرکت کره‌ای تبار سامسونگ، در این کشور غریبه در دست بیش از 16 درصد کاربران دیده می‌شود. شاید مقایسه این دو گوشی با توجه به زمان عرضه‌ی آن‌ها مقایسه‌ی درستی نباشد اما به طور کلی نمی‌توان گفت که اپل در سال 2016 برنده‌ی رقابت بوده است.

با نگاهی به آمار منتهی به ماه مه، سامسونگ در کشور آمریکا بیش از 37 درصد از بازار را در اختیار داشته در حالی که رقیب این شرکت، اپل حدودا 29 درصد از فروش بازار را از آن خود کرده است. البته 88 درصد از کاربران فعلی آیفون‌های اپل گفته‌اند که آیفون‌های بعدی این شرکت را خریداری می‌کنند اما به میزان نسبتا مشابهی، کاربران سامسونگ نیز وفادار مانده و 86 درصد از آن‌ها، تمایل خود را برای خرید گوشی‌های بعدی این شرکت نشان داده‌اند. سامسونگ که در گذشته به فروش گوشی‌های خود شهرت بسیار داشت اما پشتیبانی مناسبی را به کاربران خود ارائه نمی‌داد حالا با این آمار می‌تواند بسیار خوشحال باشد چراکه در به نظر می‌رسد کاربران سامسونگ از گوشی‌های پرچم‌دار این شرکت به طور کامل رضایت دارند.

سامسونگ گلکسی اس 7 را با هوشیاری کامل و تجربه‌ای بسیار بهتر نسبت به گلکسی اس 6 عرضه کرد؛ این گوشی که در رویداد کنگره‌ی جهانی موبایل معرفی شد تقریبا رقیبی را به خود ندیده است؛ شاید بتوان به گوشی‌های G5 ال‌جی که یک ماه بعد از آن معرفی شد و یا اچ‌تی‌سی 10 که با فاصله‌ی زمانی زیاد روانه بازار شد اشاره کرد، که این دو گوشی نیز هرگز به عنوان رقیبی جدی برای این شرکت تاکنون به حساب نیامده‌اند. سونی هم که در همان رویداد، اکسپریا X را به عنوان سری جدید پرچم‌دار خود معرفی کرد اصلا حرفی برای گفتن نداشته و به نظر می‌رسد فعلا با وجود دو شرکت اپل و سامسونگ، دیگر شرکت‌ها شانس زیادی را برای رقابت با این دو نداشته باشند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال