اپیسر، هارد جامد جدید خود را با رابط PCI-Express معرفی کرد!

شاید تصور این موضوع کمی سخت باشد چرا که تمامی هارد ها به وسیله ی کابل های IDE در گذشته و SATA در زمان حال به مادربورد متصل می شدند و درون کیس قرار می گرفتند اما Apacer محصولی جدید معرفی کرده است که این تابو را می شکند! هارد جامد اپیسر که PT910 نام دارد […]

شاید تصور این موضوع کمی سخت باشد چرا که تمامی هارد ها به وسیله ی کابل های IDE در گذشته و SATA در زمان حال به مادربورد متصل می شدند و درون کیس قرار می گرفتند اما Apacer محصولی جدید معرفی کرده است که این تابو را می شکند!

هارد جامد اپیسر که PT910 نام دارد با رابط PCI-Express نسل دوم و با اندازه ی x2 بر روی شکاف PCI-Express مادربورد ها قرار خواهد گرفت و در کمال تعجب به سرعت فوق العاده بالا و خیره کننده ای دست یافته است به گونه ای که سرعت Read این هارد جامد برابر با 830MB/s و سرعت Write آن برابر با 790MB/s می رسد که بسیار تحسین برانگیز است که با این سرعت، قادر است چندین تلویزیون 4K را به صورت همزمان پشتیبانی کند.

Apacer_PT910_02

اما سرعت خیره کننده ی هارد جامد PT910 شرکت Apacer، محدودیت های سنتی سرعت را شکسته است و با سرعت بسیار بالای خود می توان به کمک گیمران و افرادی که کارهای سنگینی با سیستم خود انجام می دهد بیایند. به عنوان مثال، شما می توانید با داشتن این هارد یک قدم از دیگر گیمران جلو باشید و زمانی که آنها در قسمت “بارگذاری” یا “Loading” بازی در انتظار هستند، در حین انجام بازی باشید. شاید این موضوع برای بسیاری از افراد چندان مهمم نباشد اما برای گیمران که به سرعت اهمیت ویژه ای می دهند، بسیار مهم است.

هارد جامد PT910 قرار است در حجم های 256 گیگابایت و 512 گیگابایت عرضه شود و طبق گفته ی Apacer، قیمت آن چندان بالا نخواهد بود و می تواند یک انتخاب بسیار مناسب با توجه به سرعت بسیار بالای آن باشد.

هنوز زمان عرضه و قیمت دقیق این هارد جامد و پرسرعت اعلام نشده است.

لینک کوتاه | منبع : Techpowerup

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال