اچ تی سی برترین فروشنده ی تلفن های هوشمند در فصل چهارم امسال در تایوان باقی خواهد ماند

مدیرعامل بخش شمال آسیای اچ تی سی، جک تانگ به افزایش فروش این شرکت در تایوان در فصل گذشته اشاره کرد و گفت اچ تی سی در این فصل هم همانند ایسوس در بین برترین فروشندگان تلفن های هوشمند در تایوان باقی خواهد ماند. همچنین تانگ اشاره می کند حدود یک سال طول کشید تا […]

مدیرعامل بخش شمال آسیای اچ تی سی، جک تانگ به افزایش فروش این شرکت در تایوان در فصل گذشته اشاره کرد و گفت اچ تی سی در این فصل هم همانند ایسوس در بین برترین فروشندگان تلفن های هوشمند در تایوان باقی خواهد ماند.

همچنین تانگ اشاره می کند حدود یک سال طول کشید تا یک میلیون دستگاه اچ تی سی وان ام 7 و تلفن هوشمند باترفلای مبادله شود ولی این مدت برای اچ تی سی وان ام8، دیزایر 816 و باترفلای 2 تنها 6 ماه بود.

امید کمپانی تا پایان امسال به بازاریابی برای اچ تی سی دیزایر EYE و اچ تی سی دیزایر 820 دو سیم کارته است. مشتریان تایوانی این شرکت تا پایان سال شانس خرید تبلت مشترک اچ تی سی و گوگل، نکسوس 9 را خواهند داشت.

اچ تی سی دیزایر آی 456 دلار و اچ تی سی دیزایر 820 با پردازنده ی 64 بیتی اسنپدراگون 615 با قیمت 324 دلار فروخته خواهد شد.

اچ تی سی اخیرا گزارش مالی سه ماهه ی سوم سال را منتشر کرده و این گزارش نشان می دهد که شرکت هنوز در حال تولید ثروت است، باید دید که این روند برای سه ماهه ی چهارم سال و فصل تعطیلات ادامه خواهد داشت یا خیر؟

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال