تصاویر و مشخصات Zenfone 3 Go ایسوس منتشر شد

سیاست نام‌گذاری گوشی‌های‌هوشمند شرکت ایسوس هر روز با معرفی محصولات جدید این شرکت عجیب‌تر و پیچیده‌تر از گذشته می‌شود. گشت و گذار میان گوشی‌های‌ معرفی شده‌ی این شرکت، این مسئله را به خوبی اثبات می‌کند و شایعات و تصاویر فاش شده از گوشی‌های آینده‌ی ایسوس، بار دیگر نام‌گذاری عجیب گوشی‌های این شرکت را نمایان‌تر می‌کند. […]

سیاست نام‌گذاری گوشی‌های‌هوشمند شرکت ایسوس هر روز با معرفی محصولات جدید این شرکت عجیب‌تر و پیچیده‌تر از گذشته می‌شود. گشت و گذار میان گوشی‌های‌ معرفی شده‌ی این شرکت، این مسئله را به خوبی اثبات می‌کند و شایعات و تصاویر فاش شده از گوشی‌های آینده‌ی ایسوس، بار دیگر نام‌گذاری عجیب گوشی‌های این شرکت را نمایان‌تر می‌کند.

امروز تصویر جدیدی از گوشی‌هوشمند جدید ایسوس به ثبت رسیده که به نظر می‌آید این گوشی Zenfone 3 Go نام خواهد گرفت. سری گوشی‌های Go ایسوس، گوشی‌های میان‌رده‌ای هستند که آخرین نسخه‌ی آن‌ها در سال 2015 روانه بازار شد. یکی دیگر از گوشی‌های این سری،  Zenfone Go ZC500TG نام گرفت که از لحاظ طراحی شباهت بسیار زیادی به گوشی Zenfone 2 داشت.

از طرفی دیگر، به نظر می‌آید که گوشی مورد بحث ما هم شباهت بسیار زیادی با خانواده‌ی Zenfone 3 داشته باشد. طراحی فلزی این گوشی بدون هیچ‌گونه دکمه‌ی فیزیکی در قسمت جلویی و پشتی گوشی و طراحی بیضی‌شکل و کوچک دوربین باعث شده تا این گوشی با گوشی‌های چینی نظیر Vivo و Meizu شباهت بسیار زیادی داشته باشد.

از مهم‌ترین مشخصه‌های فنی فاش شده‌ی این گوشی می‌توان به چیپست اسنپ‌دراگون 410، 2 گیگابایت رم و حافظه‌ی داخلی 16 گیگابایتی اشاره کرد. نمایشگر 5 اینچی این گوشی رزولوشن 720p را به کاربران تحویل خواهد داد. دو سنسور 13 و 5 مگاپیکسلی نیز وظیفه‌ی به ثبت رساندن تصاویر برای دوربین اصلی و جلوی گوشی را خواهند داشت. به طور کلی، به نظر می‌رسد این گوشی هم همانند دیگر گوشی‌های میان‌رده حرف زیادی برای گفتن نداشته باشد اما قیمت 150 یوریی آن ممکن است برخی از کاربران را به خود جلب کند.

از آن‌جایی که شرکت ایسوس قصد معرفی Zenfone 4 را در ماه‌های آینده دارد، انتظار می‌رود تا گوشی Zenfone 3 Go در کنگره‌ی جهانی موبایل بارسلون در اوایل اسفندماه معرفی شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال