اکسپریا Z4 سونی با پردازنده ی اسنپدراگون 810 در بنچمارک ها دیده شد

به نظر می رسد مشخصات اکسپریا Z4 سونی در سایت Geekbench به بیرون درز کرده است که خبر از پردازنده ی قدرتمند اسنپدراگون 810 می دهد. این بنچمارک با کد 78YB16RC98PW62B1 که دیروز در سایت ثبت شده است، مرتبط با یکی از گوشی های سونی می باشد که با توجه به نزدیک بودن نمایشگاه موبایل بارسلون در […]

به نظر می رسد مشخصات اکسپریا Z4 سونی در سایت Geekbench به بیرون درز کرده است که خبر از پردازنده ی قدرتمند اسنپدراگون 810 می دهد. این بنچمارک با کد 78YB16RC98PW62B1 که دیروز در سایت ثبت شده است، مرتبط با یکی از گوشی های سونی می باشد که با توجه به نزدیک بودن نمایشگاه موبایل بارسلون در اول ماه مارس، اکسپریا Z4 محتمل ترین گزینه به نظر می رسد.

سوال اصلی اینجا پیش می آید که از این بنچمارک چه چیزی هایی را از پرچمدار بعدی سونی می توان متوجه شد؟ برای شروع، اکسپریا Z4 سونی از جدیدترین سیستم عامل گوگل، اندروید 5.0.2 استفاده می کند. همچنین پردازنده ی هشت هسته ای با قدرت 1.55 گیگاهرتز قدرت گوشی را به رخ می کشد. این پردازنده که با کد msm8994 در سایت مشخص شده به ما نشان می دهد که چیزی جز اسنپدراگون 810 نمی تواند باشد!  همین امر باعث می شود تا شایعات گذشته بیشتر به حقیقت نزدیک شوند. شایعاتی که قبلا در مورد این گوشی ثبت شده بود 64 بیتی بودن گوشی به همراه باطری پرظرفیت را نشان می دادند.

البته از این بنچمارک می توان متوجه شد که 3 گیگابایت رم به کمک پردازنده ی اصلی دستگاه می آید که جای تعجبی هم ندارد. فعلا از دیگر مشخصات گوشی نمی توان به طور دقیق اعلام نظر کرد و باید منتظر نمایشگاه بارسلونا که کمتر از 20 روز دیگر شروع می شود، بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال