ایسوس درحال برنامه ریزی برای نسل بعدی تلفنهای هوشمند ZenFone

ایسوس خانواده ZenFone خود را از گوشی های هوشمند آندروید در CES 2014 را در ماه ژانویه معرفی کرد. به نظر میرسد این شرکت می خواهد تا پایان سال فروش خود را به 5 میلیون واحد برساند. هرسه مدل ZenFone  یعنی (ZenFone 5 ،ZenFone 4  و ZenFone 6) با ارائه ی امکانات مناسب و قیمت مقرون به […]

ایسوس خانواده ZenFone خود را از گوشی های هوشمند آندروید در CES 2014 را در ماه ژانویه معرفی کرد. به نظر میرسد این شرکت می خواهد تا پایان سال فروش خود را به 5 میلیون واحد برساند. هرسه مدل ZenFone  یعنی (ZenFone 5 ،ZenFone 4  و ZenFone 6) با ارائه ی امکانات مناسب و قیمت مقرون به صرفه، به خوبی جای خود را در بازار ایسوس پیدا کرده اند؛ بنابراین شنیدن اینکه ایسوس درحال برنامه ریزی برای سری دوم ZenFone است مارا شگفت زده نمی کند.

به گزارش مرکز خبری تایوان ، بنابر اظهارات مدیرعامل شرکت ایسوس جری شن، گوشی های هوشمند سری بعدی ZenFone تا ژانویه 2015 رونمایی می شوند. براساس این گزارش، تلفن های هوشمند جدید همراه با ارتقاء ورژن های مربوط به طراحی، رابط کاربر، قابلیت های دوربین، ‌حافظه و عمر باتری خواهد بود.

مشخص نیست که ZenFones جدید صفحه نمایش هم اندازه با نسخه ی فعلی (4 اینچ، 5 اینچ و 6 اینچ) داشته باشد و همچنین مانند مدل های نسل اول، در آنها پردازنده های اتم اینتل استفاده خواهد شد یا خیر.

لازم به ذکر است ایسوس ZenFone های خود را در سطح جهانی ارائه نکرده است و درحال حاضر تنها در 11 کشور جهان ارائه میشوند. اما شاید سری جدید در سطح گسترده ای در دسترس باشد.

لینک کوتاه | منبع:‌ phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال