اینفوگرافیک: سامسونگ برتری AMOLED به LCD را نشان میدهد

جدیدترین تکنولوژی ساخت پنلهای AMOLED در صفحه نمایش Galaxy Tab S سامسونگ به کار رفته است و این صفحه نمایش در تست های انجام شده، نتایج بسیار خوبی بر جای گذاشته است. اما چه چیزی باعث برتری این نمایشگرها نسبت به نمایشگرهای LCD میشود؟ سامسونگ پاسخ این سوال را از طریق یک اینفوگرافیک با توضیحات […]

جدیدترین تکنولوژی ساخت پنلهای AMOLED در صفحه نمایش Galaxy Tab S سامسونگ به کار رفته است و این صفحه نمایش در تست های انجام شده، نتایج بسیار خوبی بر جای گذاشته است.

اما چه چیزی باعث برتری این نمایشگرها نسبت به نمایشگرهای LCD میشود؟ سامسونگ پاسخ این سوال را از طریق یک اینفوگرافیک با توضیحات زیر داده است.

ابتدا اینکه پنل های AMOLED نسبت به LCDها سریعتر هستند و زمانی که نیاز هست یک پیکسل تغییر وضعیتی داشته باشد، این تغییر بسیار سریعتر از LCD انجام میشود، بنابراین زمان پاسخگویی تصویر در این پنلها بسیار پایین است.

دوم اینکه نمایشگرهای AMOLED، به دلیل استفاده از LED جداگانه برای هر پیکسل (و عدم استفاده از پنل نور یا BackLight در پشت نمایشگر)، دارای کنتراست بالاتری بوده و رنگ سیاه در آنها خیلی تیره تر است.

سوم اینکه این نمایشگرها به همان دلیل فوق، دارای زاویه دید وسیع تری هستند.

و در نهایت اینکه پنلهای سامسونگ دارای دامنه ی نمایش رنگ بیشتری نیز نسبت به LCD ها هستند.

اینفوگرافیک کامل را از طریق این لینک میتوانید مشاهده کنید. (البته شاید بهتر بود سامسونگ قبل از انتشار آن، فکری به حال اشتباهات تایپی اش میکرد)

لینک کوتاه | مبع : gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال