بازی جدید Flappy Birds Family به صورت انحصاری تنها در آمازون عرضه میشود

در ماه مِی، Dong Nguyen، سازنده بازی Flappy Bird، از جزئیات بیشتری در مورد بازگشت این بازی اعتیادآور موبایل که وعده داده شده بود، رونمایی کرد و امروز به وعده خود عمل کرد. حالا Flappy Bird بازگشته و بهتر از همیشه، بالقوه و کمتر اعتیادآور است. اما بازی جدید Flappy Birds Family با پشتیبانی از […]

در ماه مِی، Dong Nguyen، سازنده بازی Flappy Bird، از جزئیات بیشتری در مورد بازگشت این بازی اعتیادآور موبایل که وعده داده شده بود، رونمایی کرد و امروز به وعده خود عمل کرد. حالا Flappy Bird بازگشته و بهتر از همیشه، بالقوه و کمتر اعتیادآور است.

اما بازی جدید Flappy Birds Family با پشتیبانی از چند بازیکن به صورت ترکیبی، یک گام از Flaooy Bird اصلی جلوتر است. اوایل تابستان امسال Nguyen گفته بود که نسخه جدید این بازی با ارائه عناصر رضایتمندی، کمتر اعتیادآور خواهد بود. بازی به گونه ای خواهد بود که به جای چند ساعت، بعد از چند مرحله بازیکن احساس رضایت خواهد کرد.

91mQygmODzL

موانع بیشتری در بازی جدید وجود دارد، همچنین ارواحی که در راه خود شناورند. توسعه دهندگان وعده داده اند که این بازی از قبل هم دشوارتر است. بنابراین شما باید مراقب شکستن صفحه نمایش گوشی خود باشید.

Nguyen، برای عرضه این بازی جدید، Appstore آمازون را انتخاب کرده است. دانلود آن درست مثل نسخه قبلی آن، رایگان می باشد. این بازی در استودیو Gears منتشر شده است و هنوز معلوم نیست که آیا این بازی در Google Play Store و Apple App Store نیز ارائه خواهد شد یا نه؟

لینک کوتاه | منبع: slashgear

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال