باز هم HTC با فروش نا امیدکننده خود، یک قدم به خط قرمز نزدیک‌تر شد!

ماه گذشته، شرکت تایوانی HTC در خبری رسمی اعلام کرد که فروش بسیار کم پرجم‌دار این شرکت، One M9، به قدری پایین بوده که سبب شده شرکت، بدترین “آوریل” خود در شش سال گذشته را تجربه کند! پس از گذشت یک ماه، به نظر می‌رسد همچنان هم شرایط برای این شرکت خوب نیست و همین […]

ماه گذشته، شرکت تایوانی HTC در خبری رسمی اعلام کرد که فروش بسیار کم پرجم‌دار این شرکت، One M9، به قدری پایین بوده که سبب شده شرکت، بدترین “آوریل” خود در شش سال گذشته را تجربه کند! پس از گذشت یک ماه، به نظر می‌رسد همچنان هم شرایط برای این شرکت خوب نیست و همین موضوع، HTC را یک قدم به خط قرمز نزدیک‌تر کرده است.

روز گذشته، مدیران شرکت اچ‌تی‌سی در خبری رسمی اعلام کردند که احتمالا باید شاهد گزارشی از فروش پایین اچ‌تی‌سی و از دست رفتن سرمایه‌ی اجرایی معادل با 247 تا 291 میلیون دلار برای نیمه‌ی دوم سال، از سوی این شرکت باشیم که با رخ دادن این موضوع، رکورد سودآوری‌های گذشته HTC قطع خواهد شد. هفته‌ی گذشته نیز آماری رسمی از سوی خود اچ‌نی‌سی در مورد فروش بسیار پایین محصولات این شرکت منتشر شد که نشان میداد این کمپانی تایوانی، نتوانسته آنطور که باید، موفق عمل کند.

در مورد آمار و تخمین میزان فروش، مدیران شرکت HTC پیش‌بینی کرده بودند که این کمپانی تایوانی در نیمه‌ی اول سال جاری، فروشی بین 1.46 تا 1.56 میلیون دلار داشته باشد، اما فروش این شرکت چیزی در بین 1.06 و 1.60 میلیون دلار بوده است که با میزان تخمین زده شده، فاصله‌ی زیادی دارد. در گزارشات منتشر شده، این شرکت حدود 90 میلیون دلار از این میزان فروش را نیز به خاطر دارایی‌های ساکن این شرکت، کسر و اعلام کرد که حتی فروش محصولات اچ‌تی‌سی، به خاطر سفارشات پایین مشتریان، حدود 30 درصد کاهش پیدا کرده است!

با این‌حال، مدیر اجرایی شرکت، خانم Cher Wang از سیا.ست‌های خود برای نیمه‌ی دوم سال صحبت کرد و اذعان داشت که از این پس، شاهد رقابت جدی‌تری از سوی اچ‌تی‌سی با دیگر شرکت‌ها خواهیم بود. همچنین، برای توسعه‌ی دارایی‌ها و توان شرکت، اچ‌تی‌سی قصد دارد تا علاوه بر تولید گوشی‌های هوشمند، به تجارت‌های دیگر نیز ورود کند و کسب و کار خود را گسترش دهد.

البته این تمام موضوع نیست و به گفته‌ی خود اچ‌تی‌سی، به زودی باید شاهد معرفی پرچم‌دار جدید این شرکت که از یک طراحی کاملا جدید بهره می‌برد، باشیم. زمان عرضه‌ی این گوشی‌هوشمند نیز ماه اکتبر اعلام شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال