با مچ بند Everykey دیگر نگران فراموشی کلمات عبور خود نباشید!

به تازگی مچ بند جدیدی با نام Everykey معرفی شده است که قابلیت ذخیره کردن رمز ها عبور کاربران را دارد و می تواند آن را در تمامی وب سایت های اینترنتی و دستگاه های مختلف، به صورت خودکار وارد کند! طریقه ی عملکرد این گجت جدید بسیار ساده می باشد. برای استفاده از این گجت، کافیست […]

به تازگی مچ بند جدیدی با نام Everykey معرفی شده است که قابلیت ذخیره کردن رمز ها عبور کاربران را دارد و می تواند آن را در تمامی وب سایت های اینترنتی و دستگاه های مختلف، به صورت خودکار وارد کند!

طریقه ی عملکرد این گجت جدید بسیار ساده می باشد. برای استفاده از این گجت، کافیست این گجت را بر روی مچ دست خود ببندید و وارد محدوده ی دستگاهی شوید که به کلمه ی عبور نیاز دارد و پس از آن، نظاره گر عملکرد این مچ بند به صورت خودکار باشید و مشاهده کنید که چگونه دستگاه مورد نظر شما را باز خواهد کرد. همچنین برای وارد شدن به حساب کاربری خود در وبسایت های اینترنتی، حتی نیازی نیست شما یک دکمه از کیبورد را فشار دهید چرا که به کمک مچ بند Everykey می توانید به صورت خودکار وارد شوید.

هر زمان که از دستگاه های مورد نظر دور شوید، سیستم هوشمند و امنیتی گجت پوشیدنی Everykey، در سریع ترین زمان ممکن تمامی لایه های امنیتی را فعال خواهد کرد. همچنین این گجت پوشیدنی از تمامی استاندارد های نظامی برای لایه های امنیتی خود استفاده می کند، پس نیازی نیست از ذخیره کردن تمامی کلمات عبور خود در یک مکان ناراحت باشید.

همچنین، سازندگان اعلام کرده اند که اگر شما مچ بند خود را گم کردید، می توانید به وبسایت مچ بند Everykey مراجعه کرده و یا با پشتیبانی آن تماس بگیرید و درخواست کنید تا مچ بند شما را غیر فعال کنند و پس از آن، می توانید یک مچ بند جدید را با درصدی تخفیف خریداری کنید. یک ویژگی دیگر که در این مچ بند به کار گرفت شده است، ایجاد کلمات عبور سخت و پیچیده می باشد و می تواند تمامی این کلمات عبور را در خود ذخیره کند.

اگر شما نیز به این گجت علاقه پیدا کرده اید، می توانید با پرداخت تنها 30 دلار، در مارس 2015 آن را دریافت کنید.

لینک کوتاه | منبع : Pocket-Lint

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال