فروش گجت‌های پوشیدنی تا سال 2020 به 213.6 میلیون دستگاه خواهد رسید

شرکت تحقیقاتی IDC پیش‎بینی می‎کند که امسال، فروش گجت‎های پوشیدنی به نسبت سال قبل 29 درصد رشد خواهد داشت و به 101.9 میلیون واحد خواهد رسد. کمی بیشتر از 50 درصد از این رقم مربوط به گجت‎های مربوط به سلامت است که توسط شرکت‎هایی نظیر FitBit و Jawbone تولید می‎شوند. 40 درصد دیگر از بازار […]

شرکت تحقیقاتی IDC پیش‎بینی می‎کند که امسال، فروش گجت‎های پوشیدنی به نسبت سال قبل 29 درصد رشد خواهد داشت و به 101.9 میلیون واحد خواهد رسد. کمی بیشتر از 50 درصد از این رقم مربوط به گجت‎های مربوط به سلامت است که توسط شرکت‎هایی نظیر FitBit و Jawbone تولید می‎شوند. 40 درصد دیگر از بازار گجت‎های پوشیدنی به ساعت‎های هوشمند اختصاص دارد. در این بخش شرکت‎هایی نظیر اپل، سامسونگ، ال‎جی، موتورولا، هوآوی به همراه بسیاری دیگر سعی در کسب توجه‎ی مصرف‎کنندگان دارند.

شرکت IDC حالا پیش‎بینی می‎کند که تا سال 2020، جایگاه این دو گجت عوض شود به نحوی که ساعت‎های هوشمند 52 درصد سهم بازار را در مقایسه با آمار 28.5 درصدی دست‎بندهای سلامت، در اختیار داشته باشند. این شرکت می‎گوید که در آن سال، عرضه‎ی گجت‎های پوشیدنی انتظار می‎رود که به 213.6 میلیون واحد برسد، یعنی برای رسیدن به این مقدار شاهد یک رشد سالانه‎ در محدوده‎ی 20 درصد خواهیم بود.

عینک‎ها و لباس‎های هوشمند دو بخش دیگر از بازار گجت‎های پوشیدنی هستند که انتظار می‎رود به سرعت از الان تا سال 2020 رشد داشته باشند. هردوی این محصولات حالا کمتر از 1 درصد سهم بازار را در اختیار دارند. تا سال 2020، گروه عینک‎های هوشمند 8.8 درصد میزان عرضه‎ی محصولات هوشمند پوشیدنی، و البسه هوشمند 7.3 درصد تحویل این نوع محصولات را به مصرف‎کننده به خود اختصاص خواهند داد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال