بحران مالی بخش تلفن های هوشمند سونی، سبب خواهد شد تا این شرکت 1000 نفر دیگر از کارمندان خود را اخراج کند!

همانطور که در جریان هستید، بحران مالی تلفن های هوشمند سونی به شدت در حال افزایش پیدا کردن می باشد و به همین دلیل، گزارشات نشان می دهند که سونی قصد دارد تا 1000 نفر از کارمندان خود را اخراج کند. خبرگزاری رویترز اذعان دارد که این موضوع با توجه به گزارشاتی که توسط سونی […]

همانطور که در جریان هستید، بحران مالی تلفن های هوشمند سونی به شدت در حال افزایش پیدا کردن می باشد و به همین دلیل، گزارشات نشان می دهند که سونی قصد دارد تا 1000 نفر از کارمندان خود را اخراج کند.

خبرگزاری رویترز اذعان دارد که این موضوع با توجه به گزارشاتی که توسط سونی در تاریخ 4 فوریه منتشر می شود و عملکرد این شرکت در ماه های آوریل تا دسامبر سال 2014 را بیان می کند، اتفاق خواهد افتاد. همچنین به نظر می رسد که این اخراج کردن ها مربوط به کارمندان اروپا و چین سونی باشد.

این اخراج شدن ها، برای بار دوم قرار است اتفاق بیفتد و سال گذشته و در ماه اکتبر که سونی این کار را انجام داد، اعلام کرد که این حرکت به دنبال تقویت بخش های دیگر و موفق تر سونی همچون تولیدات و عرضه ی Play Station و همچنین سنسورهای تصویری بوده است. همچنین گزارشات نشان می دهد که سونی تا ماه مارس، حدود 30 درصد از نیروی کاری خود را از دست خواهد داد و تعداد آنها به تنها 5000 نفر خواهد رسید.

از اصلی ترین دلایلی که بخش تلفن های هوشمند سونی شکست خورد و نتوانست با دیگر کمپانی ها رقابت کند، حضور فعال اپل و سامسونگ اعلام شده است، هر چند سامسونگ نیز وضع خوبی در بخش بازار تلفن های هوشمند ندارد…با این حال کمپانی های چینی نیز که تلفن های هوشمند ارزان قیمت تولید کرده و یا تلفن های شرکت های دیگر را کپی می کنند نیز در شکست سونی بی تاثیر نبوده اند.

گزارشات بسیار زیادی از بازار تلفن های هوشمند سونی به گوش می رسد و اینگونه که مشاهده می شود، تمامی این اطلاعات نیز حقیقت دارند چرا که هفته ی گذشته نیز اعلام شد که سونی تمامی خرده فروشی های خود در کشور کانادا را تعطیل کرده است…

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال