بررسی اچ تی سی وان ام 8 ویندوزی – قسمت ششم: انتظارات

خوشبختانه این روزها شاهد حضور یک تلفن هوشمند بسیار محبوب در بین ویندوز فون ها هستیم و باید از این همکاری مفید بین اچ تی سی و مایکروسافت متشکر باشیم. با امید به ادامه ی این همکاری باید ببینیم نسل بعدی تلفن های هوشمند با سیستم عامل ویندوز فون چگونه شکل خواهند گرفت. البته اکنون […]

خوشبختانه این روزها شاهد حضور یک تلفن هوشمند بسیار محبوب در بین ویندوز فون ها هستیم و باید از این همکاری مفید بین اچ تی سی و مایکروسافت متشکر باشیم. با امید به ادامه ی این همکاری باید ببینیم نسل بعدی تلفن های هوشمند با سیستم عامل ویندوز فون چگونه شکل خواهند گرفت.

البته اکنون برای کسانی که مایلند یک ویندوز فون داشته باشند انتخاب بهتری از اچ تی سی وان ام 8 ویندوزی نیست و قطعا از انتخابشان پشیمان نخواند . همچنین قیمت 100 دلار با یک قرارداد دوساله از سوی اپراتورهای تلفن همراه آمریکا این محصول را بسیار جذاب تر می کند.

اما باید توجه داشت که به فصلی وارد می شویم که بازار تلفن های هوشمند به شدت بهم ریخته خواهد شد، بی شک آیفون بازار را بدست می گیرد و همگی پرچمداران فعلی را زیر سایه ی محبوبت خود پنهان می کند.

اما با توجه به رکودی که اچ تی سی در فروش پرچمدار جدیدش مشاهده کرده است شاید این نسخه ویندوزی بتواند جانی دوباره به نمودارهای مالی شرکت اچ تی سی ببخشد.

لینک کوتاه | منبع: Phonerena

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال