بررسی لومیا 930 – قسمت دوم: صفحه نمایش

در قسمت اول این بررسی به معرفی و بررسی طراحی این تلفن هوشمند ویندوزی پرداختیم که از این لینک میتوانید آن را مشاهده نمایید. در قسمت دوم بررسی تخصصی به نمایشگر عالی این تلفن هوشمند می پردازیم که در ادامه مطلب میتوانید توضیحات این بررسی را مشاهده نمایید. نوکیا طبق معمول صفحه نمایشی با دید بسیار […]

در قسمت اول این بررسی به معرفی و بررسی طراحی این تلفن هوشمند ویندوزی پرداختیم که از این لینک میتوانید آن را مشاهده نمایید. در قسمت دوم بررسی تخصصی به نمایشگر عالی این تلفن هوشمند می پردازیم که در ادامه مطلب میتوانید توضیحات این بررسی را مشاهده نمایید.

نوکیا طبق معمول صفحه نمایشی با دید بسیار عالی و تنظیمات حالت رنگ به صورت دستی را در این تلفن هوشمند دارد.

لومیا 930، نمایشگری AMOLED با اندازه 5 اینچ و رزولوشن  1920×1080 پیکسلی با تراکم پیکسل 441ppi دارد.

چندین حالت برای تنظیم صفحه نمایش وجود دارد، از قبیل سرد، روشن و تنظیم دستی که می توانید از میان گزینه ها حالت دلخواه خود را انتخاب کنید. می توانید با اسلایدر ها (نوار لغزنده) درجه حرارت رنگ و درجه اشباع را تغییر دهید تا به نتیجه مورد نظر خود دست یابید. اشباع رنگ می تواند طبیعی و یا روشن باشد. حرارت رنگ نیز از گرم تا سرد می باشد.

همچنین امکان تأکید بر رنگ جداگانه ای از طریق نوار لغزنده، از سبز به بنفش وجود دارد. در حالت پیش فرض، ما دمای رنگ را 6724K اندازه گیری کرده ایم که بسیار به نقطه سفید مرجع 6500K نزدیک است. اما هنوز رنگ سفید یک ته رنگ بنفش دارد. طبق معمول با صفحه نمایش Amoled، رنگ ها بسیار اشباع هستند.

لایه ClearBlack نوکیا در بالای صفحه نمایش برای بهبود بازتاب صفحه می باشد و می توانید اطمینان داشته باشید که لومیا 930 از لحاظ دید در فضای باز عملکرد خوبی از خود نشان می دهد. ما این گوشی را با گلکسی اس5 که در این زمینه فوق العاده است، کنار هم قرار داده و نوکیا عملکرد همترازی با گلکسی داشته و حتی زمانی که از یک زاویه نگاه کردیم، کمی از اس5 پیشی گرفت. محافظ نمایشگر این گوشی از Gorilla Glass 3 ساخته شده و صفحه نمایش نوکیا لومیا 930 باید در برابر بیش از چند ضربه و خش مقاومت داشته باشد و همچنین دارای لایه حساس لمسی است که شما می توانید با دستکش نیز از آن استفاده کنید.

شما می توانید نتایج تست و کیفیت نمایشگر نوکیا لومیا 930 را در مقایسه با گوشی های دیگر در جدول زیر مشاهده کنید.

Untitled

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال