بررسی وضعیت قلب کاربران با کمک اپل واچ

یکی از تستهایی که برای بیمارانی با مشکلات قلبی انجام می شود آزمایش الکتروکاردیوگرام است. پزشک با اتصال الکترودها به بازوها ، پاها و قفسه سینه ضربان قلب و میزان خون پمپاژ شده در بدن را چک می کند. اخیرا پژوهشگران بیمارستان “کلینیکو سان کارلوس” مادرید از قابلیت اپل واچ سری 4 و 5 در […]

یکی از تستهایی که برای بیمارانی با مشکلات قلبی انجام می شود آزمایش الکتروکاردیوگرام است. پزشک با اتصال الکترودها به بازوها ، پاها و قفسه سینه ضربان قلب و میزان خون پمپاژ شده در بدن را چک می کند. اخیرا پژوهشگران بیمارستان “کلینیکو سان کارلوس” مادرید از قابلیت اپل واچ سری 4 و 5 در تشخیص ضربان نامنظم قلبی و همچنین بروز سکته در کاربر سخن به میان آورده اند.

به گزارش سرویس اخبار علمی سایت تک نیوز ، آنها اعلام نمودند اپل واچ دارای برنامه الکتروکاردیوگرام می باشد و زمانیکه فرد این وسیله را روی قفسه سینه و یا مچ پای خود قرار دهد پالسهای الکتریکی مربوط به قلب را ثبت می کند و از این طریق علائم مسدود شدن رگهای خونی و ضربان نامنظم قلبی تشخیص داده می شود. محققان اسپانیایی معتقدند این ساعت هوشمند 350 پوندی به طور دقیق حمله قلبی را تشخیص می دهد. با توجه به اینکه اپل واچ بر خلاف الکتروکاردیوگرام  فاقد الکترود برای اتصال به بدن است هنوز در میزان دقت این وسیله شک و شبهه وجود دارد. اپل ماه سپتامبر از اپل واچ سری 5 رونمایی کرد ، قیمت نسخه جی.پی.اس آن 399 دلار و نسخه شبکه سلولی این سری 499 دلار اعلام شده است. نمایشگر همیشه روشن ، قطب نمای داخلی ،  نمایشگر پلی سیلیکون و اکسید با درجه حرارت پایین(LTPO)  ، درایور صفحه نمایش فوق العاده کم قدرت ، مدار یکپارچه مدیریت انرژی و حسگر جدید نور محیط از جمله ویژگی های ذکر شده برای اپل واچ 5 می باشد. یکبار شارژ برای  18 ساعت ، اپلیکیشن نقشه‌ی به ‌روزشده و قابلیت‌های نظارتی بر سلامت و ایمنی بدن بعلاوه تماس بین‌المللی با سرویس اورژانس این ساعت هوشمند را از سری های قبلی عرضه شده توسط این کمپانی متمایز کرده است. جهت مشاهده دیگر خبرها به صفحه اخبار پزشکی مراجعه کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال