بروزرسانی جدید مایکروسافت برای تعدادی از تلفن های هوشمند Lumia Denim

مایکروسافت در خبری جدید اعلام کرد که در حال کار بر روی عرضه ی بروزرسانی جدیدی برای تعدادی از تلفن های هوشمند سری Lumia Denim می باشد. این بروزرسانی که در نمایشگاه ها IFA 2014 توسط مایکروسافت معرفی نموده شده بود، قرار است برای تلفن های هوشمند Lumia 830, Lumia Icon, Lumia 930 و Lumia 1520 […]

مایکروسافت در خبری جدید اعلام کرد که در حال کار بر روی عرضه ی بروزرسانی جدیدی برای تعدادی از تلفن های هوشمند سری Lumia Denim می باشد. این بروزرسانی که در نمایشگاه ها IFA 2014 توسط مایکروسافت معرفی نموده شده بود، قرار است برای تلفن های هوشمند Lumia 830, Lumia Icon, Lumia 930 و Lumia 1520 عرضه گردد.

جدای از ویژگی های جدید و مشخصاتی که پیشتر اعلام شده بود (همچون فعال سازی دستیار صوتی کورتانا به این تلفن های هوشمند)، قرار است در این بروزرسانی جدید که در اوایل ژانویه عرضه می شود، شاهد تغییر در شکل ظاهری و نمایش دادن فولدرها، ادغام پیام های کوتاه، تسریع در عملکرد نرم افزار Lumia Camera و پشتیبانی از ضبط ویدئو ها با کیفیت 4K و با نرخ فریم 24 باشیم. البته مورد آخر و ضبط چنین ویدئویی برای تلفن Lumia 830 امکان پذیر نخواهد بود و به همین علت در این بروزرسانی، این قابلیت به این تلفن هوشمند اضافه نخواهد شد.

این همه ی ویژگی های جدید این بروزرسانی نیست و بخش عکاسی نیز پیشرفت های زیادی داشته است. حال کاربران قادر خواهند بود تا با نور بهتری به عکاسی بپردازند و همچنین از الگوریتم های عکاسی در نور کم نیز استفاده شده است تا کاربران بتوانند در شرایط مختلف به انداختن عکس بپردازند. یکی دیگر از ویژگی های جدیدی که در این بروزرسانی وجود دارد، حالت جدید Rich Capture می باشد می باشد که کاربران، به کمک آن قادر خواهند بود تا عکس های خود را در حالت HDR خودکار، فلش داینامیک یا پویا و همچنین Dynamic Exposure که به فوکوس بهتر کمک می کند، ثبت کنند.

این بروزرسانی قرار است در اوایل ژانویه ی 2015 برای تلفن های سری لومیا که از ویندوز فون 8.1 استفاده می کنند، عرضه شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال