محصولاتی جدید در راه است؛ تعطیلی موقت سایت موتورلا

موتورولا با شیوه های جدید قصد دارد تا راهی برای پیشی گرفتن از اپل بیابد. اینبار به نظر می رسد موتورولا درصدد تعطیلی موقت وبسایت فروش اینترنتی اش است. شاید رقابت با اپل تنها در حد یک گمانه زنی باقی بماند، اما سایت Moto Maker هم اکنون برای آپدیت شدن غیر فعال شده و اپل […]

موتورولا با شیوه های جدید قصد دارد تا راهی برای پیشی گرفتن از اپل بیابد. اینبار به نظر می رسد موتورولا درصدد تعطیلی موقت وبسایت فروش اینترنتی اش است.

شاید رقابت با اپل تنها در حد یک گمانه زنی باقی بماند، اما سایت Moto Maker هم اکنون برای آپدیت شدن غیر فعال شده و اپل هم همواره برای معرفی محصولات جدیدش همین کار را می کند. شاید به این معنا باشد که محصولات جدیدی در راه است.

هیچ دلیلی برای اپل و موتورولا وجود ندارد که فروشگاه اینترنتی شان را غیر فعال کنند، درست زمانی که یک دستگاه جدید عرضه می کنند. ولی این موضوع باعث جلب توجه می شود.

موتورولا در مراسم IFA شرکت نخواد کرد اما مراسم اختصاصی خود را برای رونمایی موتو X+1، موتو G2، عرضه ساعت هوشمند موتو 360 و یک هدفون بلوتوث برگزار خواهد کرد. موتو X+1  احتمالا با بدنه ی چوبی (قاب پشتی چوبی) عرضه خواهد شد.

البته این تعلیق در سایت موتو میکر به این معنا نیست که شما نمی توانید از موتورولا خرید کنید، اما شاید بهتر باشد تا چهارم سپتامبر اندکی صبر کنید تا محصولات جدید موتورولا را هم ببینید.

لینک کوتاه | منبع: blog.gsmarena

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال