بلکبری پاسپورت سفید و قرمز هم از راه رسید

بلکبری پاسپورت این روزها بسیار محبوب استو تا کنون تنها مدل مشکی آن عرضه شده، اما ظاهرا مدل سفید نیز که چندی پیش لو رفته بود، بسیار مورد توجه علاقمندان به این تلفن هوشمند قرار گرفته است. ظاهرا این مدل نیز از امروز قابل سفارش است. این حرکت بلکبری در عرضه مجزای مدل سفید، تا […]

بلکبری پاسپورت این روزها بسیار محبوب استو تا کنون تنها مدل مشکی آن عرضه شده، اما ظاهرا مدل سفید نیز که چندی پیش لو رفته بود، بسیار مورد توجه علاقمندان به این تلفن هوشمند قرار گرفته است.

ظاهرا این مدل نیز از امروز قابل سفارش است. این حرکت بلکبری در عرضه مجزای مدل سفید، تا حدودی یادآور شیوه ی عرضه اولین مدل سفید رنگ آیفون است.

این مدل با قیمت 700 دلار قابل پیش خرید از سایت بلکبری است و عرضه آن از روز هفت سپتامبرانجام می شود. تمامی خصوصیات سخت افزاری این مدل به جز رنگ آن مشابه مدل مشکی است.

در کنار خبر عرضه مدل سفید، ظاهرا مدل قرمزی از بلک بری پاسپورت نیز وجود دارد که در فروشگاه آنلاین بلکبری لو رفته است. انتظار می رود این مدل در تعدادی محدود از هفته آینده توسط بلکبری عرضه شود. از قیمت و خصوصیات سخت افزاری این اما خبری در دست نیست.

Online-BlackBerry-store-shows-the-BlackBerry-Passport-in-red

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال