تصاویری از گوشی جدید بلک‌بری موسوم به Aurora منتشر شد

تصویر جدیدی از گوشی‌هوشمند موسوم به Aurora منتشرش شده که نشان می‌دهد این گوشی همان گوشی با شماره ساخت  BBC100-1 بوده که برای بازار اندونزی در نظر گرفته شده است. پیش از این نیز تصویر زنده‌ای از این گوشی فاش شده بود که حالا با تصویر امروز می‌توان به این نکته رسید که بلک‌بری به زودی […]

تصویر جدیدی از گوشی‌هوشمند موسوم به Aurora منتشرش شده که نشان می‌دهد این گوشی همان گوشی با شماره ساخت  BBC100-1 بوده که برای بازار اندونزی در نظر گرفته شده است. پیش از این نیز تصویر زنده‌ای از این گوشی فاش شده بود که حالا با تصویر امروز می‌توان به این نکته رسید که بلک‌بری به زودی از این گوشی هوشمند رونمایی خواهد کرد.

از مهم‌ترین مشخصه‌های فنی مربوط به این گوشی می‌توان به چیپست اسنپ‌دراگون 425 اشاره کرد. در کنار این چیپست، حافظه‌ی رم 3 گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی 32 گیگابایتی قرار گرفته است. این گوشی مجهز به نمایشگری 5.5 اینچی با رزولوشن اچ‌دی خواهد بود و باتری با ظرفیت 3000 میلی‌آمپر ساعتی نیز وظیفه‌ی روشن نگه داشتن گوشی را برعهده خواهد داشت.

درصورتی که شایعات پیشین مربوط به این گوشی درست باشند، این گوشی به اولین محصول بلک‌بری تبدیل خواهد شد که از دو سیم‌کارت پشتیبانی خواهد کرد. در هر حال، بهتر است کمی بیشتر منتظر بمانیم تا مشخص شود در نهایت بلک‌بری چه برنامه‌ای را برای این محصول در نظر گرفته است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال