بلک‌بری تیزر مربوط به معرفی گوشی Mercury در MWC را منتشر کرد

دیگر بر کسی پوشیده نیست که بلک‌بری در کنگره‌ی جهانی موبایل از گوشی‌هوشمند جدیدی رونمایی خواهد کرد. این گوشی‌هوشمند که به نام رمز Mercury شناخته می‌شود به کیبوردهای محبوب QWERTY بلک‌بری مجهز خواهد بود. علاوه بر این، گفته می‌شود این گوشی به اولین گوشی از سری گوشی‌های بلک‌بری تبدیل خواهد شد که مجهز به حسگر اثر انگشت […]

دیگر بر کسی پوشیده نیست که بلک‌بری در کنگره‌ی جهانی موبایل از گوشی‌هوشمند جدیدی رونمایی خواهد کرد. این گوشی‌هوشمند که به نام رمز Mercury شناخته می‌شود به کیبوردهای محبوب QWERTY بلک‌بری مجهز خواهد بود. علاوه بر این، گفته می‌شود این گوشی به اولین گوشی از سری گوشی‌های بلک‌بری تبدیل خواهد شد که مجهز به حسگر اثر انگشت هم می‌شود. جالب‌تر اینجاست که گفته می‌شود این حسگر بایومتریک در درون دکمه‌ی اسپیس کیبورد QWERTY  گنجانده می‌شود.

امروز بلک‌بری تیزر جدیدی را در توییتر منتشر کرد که گوشی‌هوشمند جدید این شرکت را نشان می‌دهد. این گوشی که قرار است در رویداد MWC از آن رونمایی شود به نظر می‌رسد با داشتن کیبورد QWERTY با پرچم‌داران امروزی کمی متفاوت‌ باشد و بلک‌بری نیز سعی دارد با همین تفاوت‌، گوشی‌هوشمند خاصی را به مخاطبان معرفی کند.

گوشی‌هوشمند بلک‌بری نمایشگری 4.5 اینچی را با رزولوشن 1080 در 1620 به کاربران تحویل خواهد داد. اندازه‌ی کوچک این نمایشگر به علت کیبورد منحصر به فرد این گوشی بوده است. از دیگر مشخصه‌های فنی این گوشی‌هوشمند می‌توان به چیپست اسنپ‌دراگون 635، رم 3 گیگابایتی و پردازنده‌ای هشت هسته‌ای اشاره کرد. 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی نیز در جدیدترین پرچم‌دار شرکت بلک‌بری گنجانده می‌شود. جدیدترین گوشی شرکت بلک‌بری به سنسوری 18 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و سنسوری 8 مگاپیکسلی برای دوربین جلو مجهز خواهد شد. باتری  3400 میلی‌آمپری تعبیه شده نیز به نظر می‌تواند تا دو روز نیاز کاربران را برطرف کند.

بلک‌بری که نسخه‌ی آزمایشی این گوشی را در رویداد CES به نمایش گذاشت هنوز مشخصه‌های فنی این گوشی را تایید نکرده است تا معرفی این گوشی‌هوشمند به یکی از عجیب‌ترین رونمایی‌های سال تبدیل شود. به‌هر‌حال باید منتظر بمانیم تا در کنگره‌ی جهانی موبایل تکلیف یکی از مورد انتظارترین گوشی‌های سال توسط شرکت بلک‌بری مشخص شود هر چند گفته می‌شود این گوشی دو روز زودتر از اغاز این رویداد به صورت رسمی معرفی می‌شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال