گوشی Mercury بلک‌بری گواهینامه Wi-Fi را دریافت کرد

بلک‌بری هفته‌ی آینده با معرفی رسمی گوشی Mercury مسئولیت سنگین دیگری را برعهده خواهد گرفت. گوشی Mercury  بلک‌بری امروز موفق به اخذ گواهینامه‌ی Wi-Fi شده تا مشخصه‌های فنی این گوشی بار دیگر در اختیار کاربران قرار بگیرد. گوشی‌هوشمند Mercury بلک‌بری با کیبورد QWERTY و نمایشگری ۴.۵ اینچی روانه بازار خواهد شد. این گوشی به چیپست اسنپ‌دراگون ۶۲۵ و چیپست […]

بلک‌بری هفته‌ی آینده با معرفی رسمی گوشی Mercury مسئولیت سنگین دیگری را برعهده خواهد گرفت. گوشی Mercury  بلک‌بری امروز موفق به اخذ گواهینامه‌ی Wi-Fi شده تا مشخصه‌های فنی این گوشی بار دیگر در اختیار کاربران قرار بگیرد.

گوشی‌هوشمند Mercury بلک‌بری با کیبورد QWERTY و نمایشگری ۴.۵ اینچی روانه بازار خواهد شد. این گوشی به چیپست اسنپ‌دراگون ۶۲۵ و چیپست هشت‌هسته‌ای مجهز خواهد شد و در کنار آن، تراشه‌ی گرافیکی Adreno ۵۰۶ قرار خواهد گرفت. ۳ گیگابایت رم و حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی از دیگر مشخصه‌های فنی این گوشی به شمار خواهند رفت. گفته می‌شود بلک‌بری حسگر اثر انگشت این گوشی را بر روی دکمه‌ی اسپیس کیبورد قرار خواهد داد که به نظر می‌رسد حرکتی خلاقانه و جالب باشد. از طرفی دیگر، باتری با ظرفیت ۳۴۰۰ میلی‌آمپر وظیفه‌ی روشن نگه داشتن گوشی را برعهده خواهد گرفت.

فعلا نام دقیق این گوشی مشخص نیست و به احتمال فراوان، گوشی مورد اشاره ممکن است Mercury نام نگیرد چرا که این نام، تنها کد رمز ساخت گوشی بوده است. گوشی هوشمند جدید بلک‌بری در کنگره‌ی جهانی موبایل هفته‌ی آینده به صورت رسمی معرفی خواهد شد. این گوشی احتمالا در کشور آمریکا توسط اپراتور Verizon عرضه می‌شود.

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال