بهترین اپلیکیشن های نقاشی و طراحی برای تلفن های هوشمند اندرویدی+لینک دانلود

نقاشی و طراحی با تلفن هوشمند بسیار سرگرمی و قابلیت جالبی است، صاحبان خانواده ی گلکسی نوت این موضوع را به خوبی درک کرده اند. در واقع باید بدانید هر کسی که یک تلفن هوشمند اندرویدی داشته باشد می تواند این قابلیت را برای تلفن هوشمندش به ارمغان بیاورد. قطعا طراحی با یک مداد مخوصوص […]

نقاشی و طراحی با تلفن هوشمند بسیار سرگرمی و قابلیت جالبی است، صاحبان خانواده ی گلکسی نوت این موضوع را به خوبی درک کرده اند. در واقع باید بدانید هر کسی که یک تلفن هوشمند اندرویدی داشته باشد می تواند این قابلیت را برای تلفن هوشمندش به ارمغان بیاورد. قطعا طراحی با یک مداد مخوصوص تلفن هوشمندتان این فرآیند را جذاب تر می کند اما نگران نباشید اپلیکیشن هایی نیز وجود دارد که به راحتی انگشت شما را به عنوان مداد می پذیرند!

ما در این لیست اپلیکیشن های رایگان و پولی را برای شما معرفی کرده ایم که در طراحی و نقاشی و به نمایش گذاشتن استعدادهایتان به کمک شما می آیند. از توضیح درباره این اپلیکیشن ها میگذریم و تنها به یک اسکرین شات از اپلیکیشن اکتفا می کنیم. روی نام هر یک از این اپلیکیشن ها کلیک کنید لینک دانلود برایتان باز می شود.

 ArtFlow

ArtFlow

Painter Mobile

Painter-Mobile

Silk paints drawing

Silk-paints-drawing

SketchBook Express

SketchBook-Express

Magic Paint Kaleidoscope

Magic-Paint-Kaleidoscope

LayerPaint

LayerPaint

Clover Paint

Clover-Paint

Sand Draw

Sand-Draw

Sketch Master

Sketch-Master

My Paints

My-Paints

لینک کوتاه | منبع: phonerena

 

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال