نتایج بنچمارک؛ ال‌جی H740 یک فبلت میان رده خواهد بود

در شرایطی که هواداران ال‌جی رونمایی از گوشی رده‌بالای G4 Pro که احتمالاً با نام V10 عرضه می‌شود را از این شرکت انتظار می‌کشند، چنین به نظر می‌رسد که ال‌جی درگیر گزینه‌ها و امکانات مقرون‌ به‌صرفه‌تری است. اخیراً یک گوشی‌هوشمند ناشناخته با عنوان LG H740 در بنچمارک‌ GFX معرفی شده و آن‌گونه که از نتایج […]

در شرایطی که هواداران ال‌جی رونمایی از گوشی رده‌بالای G4 Pro که احتمالاً با نام V10 عرضه می‌شود را از این شرکت انتظار می‌کشند، چنین به نظر می‌رسد که ال‌جی درگیر گزینه‌ها و امکانات مقرون‌ به‌صرفه‌تری است. اخیراً یک گوشی‌هوشمند ناشناخته با عنوان LG H740 در بنچمارک‌ GFX معرفی شده و آن‌گونه که از نتایج این بنچمارک مشخص است این دستگاه یک فبلت میان‌رده خواهد بود.

gsmarena_002 (1)

در صورت صحت مشخصات منتشر شده در این بنچمارک، LG H740 احتمالاً دارای صفحه‌نمایش 5.7 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل بوده و از چیپست اسنپ‌دراگون 615 کوالکام و حافظه رم 2 گیگابایتی بهره‌مند خواهد بود. در خصوص پردازنده اسنپ دراگون 615 باید بگوییم که این محصول یک پردازنده متوسط است و با یک تراشه هشت هسته‌ای Cortex-A53 با فرکانس 1.5 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Adreno 405 همراه خواهد بود.

از دیگر مشخصات این گوشی‌هوشمند می‌توان به دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی به همراه فلاش LED، و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در جلو اشاره کرد. این گوشی مجهز به فضای ذخیره‌سازی 8 گیگابایتی است که به احتمال زیاد توسط کارت حافظه میکرو‌اس‌دی قابل ارتقا خواهد بود. همچنین LG H740 از نسخه اندروید 5.1.1 آب‌نبات‌چوبی بهره خواهد برد.

ظاهراً ال‌جی تصمیم برگزاری مراسمی در تاریخ 1 اکتبر در شهر نیویورک را دارد و چنین به نظز می‌رسد که در همین مراسم از گوشی‌هوشمند V10 رسماً رونمایی خواهد شد. این احتمال نیز وجود دارد که LG H740 همان V10 باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال