بهترین تلفنهای هوشمند سال 2014

آیا میدانید در سال 2014 که تنها 10 روز تا انتهای آن مانده است، چند تلفن همراه معرفی شدند؟ چند تای آنها بنظر شما عالی بودند (هوشمند، سطح بالا، با کیفیت و طراحی زیبا)؟ براساس آماری که فون آرنا منتشر کرده است، در یک سال گذشته حدود 600 تلفن همراه (هوشمند و سطح بالا مثل […]

آیا میدانید در سال 2014 که تنها 10 روز تا انتهای آن مانده است، چند تلفن همراه معرفی شدند؟ چند تای آنها بنظر شما عالی بودند (هوشمند، سطح بالا، با کیفیت و طراحی زیبا)؟

براساس آماری که فون آرنا منتشر کرده است، در یک سال گذشته حدود 600 تلفن همراه (هوشمند و سطح بالا مثل HTC One M8 یا ارزان و معمولی مثل Nokia 130) در هر شکل و اندازه و قیمتی معرفی شده و وارد بازار شده اند.

اما تعدادی از آنها را به لحاظ ویژگی های خاص میتوان به عنوان برترین های سال معرفی کرد. آنهایی که بیشترین طرفدار را داشته اند، بهترین سخت افزار، نرم افزار و طراحی را نیز در نوع خود در بر داشته اند.

پس با ما باشید تا بهترین های امسال را یک بار دیگر باهم مرور کنیم:
Apple iPhone 6

شاید خیلی ها بگویند تلفنهای هوشمند بسیار بهتری نسبت به آیفون 6 اپل وجود دارند، اما واقعیت این است که تنها یک کاربر میتواند بگوید بهترین تلفن هوشمند برایش کدام دستگاه است. آیفون 6 طرفداران خودش را دارد و بقیه تلفن های هوشند نیز طرفداران مخصوص به خودشان و این قاعده همیشه پابرجاست.

اپل اکوسیستم مخصوص و نسبتا محدودی دارد که وقتی وارد آن میشوید، بیشتر میتوانید با کاربران دیگر اپل در ارتباط باشید (البته که همیشه راه هایی وجود دارد). آیفون 6 برای اولین بار در میان تلفن های هوشمند اپل، نمایشگری بزرگتر از 4 اینچ داشت، پردازنده قوی تر و بهینه تر به همراه طراحی نسبتا متفاوت و بهینه سازی های سخت افزاری و نرم افزاری هم نسبت به آیفون های قبلی آن را متمایزتر میکند و ممکن است خیلی ها را به فکر خریدش بیاندازد و با اینکه ایرادات و کمبود هایی نیز در آن دیده میشود، اما قطعا نمیشود گفت این تلفن هوشمند مناسب نیست.
Motorola Droid Turbo

همانطور که گفتیم، همیشه سخت افزار بهتر حرف اول را نمیزند. اما وقتی یک شرکت تولید کننده ی تلفن های هوشمند، بهترین سخت افزار موجود را برای ساخت یک تلفن هوشمند به کار میبرد و محصولی تولید میکند که شاید نتوان ایراد خاصی به آن گرفت، آن وقت اوضاع کمی فرق میکند.

دروید توربو دقیقا همان تلفن هوشمند است که همه چیزش جزو بالاترین و بهترین هاست. بدنه ضد آب، نمایشگر QHD، پردازنده اسنپدراگون 805، دوربین 20 مگاپیکسلی، باتری بزرگ 3900 میلی آمپری، 3 گیگابایت حافظه رم و 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی همه ی آن چیزی است که ممکن است شما از یک تلفن هوشمند عالی انتظار داشته باشید. همه ی آنها دقیقا یکجا!
HTC One M8

اچ تی سی با طراحی بی نظیر و کیفیت ساخت عالی این تلفن هوشمند، از نظر ظاهر شاید نتوان هیچ ایرادی به آن گرفت. در زمینه سخت افزار نیز شاهد یک پردازنده قدرتمند، نمایشگر با کیفیت فول اچ دی، باتری با عمر خیلی خوب، اسپیکر های استریو با صدای بسیار با کیفیت و بلند هستیم که به همراه (شاید بتوان گفت:) بهترین رابط کاربری در میان اندرویدی ها (از نظر طراحی و کارایی) و سایر امکاناتی که در این تلفن هوشمند جای گرفته اند، چیزی از قلم نیافتاده است. شما با htc One M8 همه ی آن چیزی که بخواهید را یکجا دارید.
LG G3

پس از LG G2 که با استقبال و فروش بسیار خوبی در سال 2013 مواجه شد، پرچمدار جدید ال جی نیز که در سال 2014 معرفی شد، بسیار مشخصات خوبی دارد، هرچند پس از معرفی موتورولا دروید توربو شاید آنچنان جذاب بنظر نرسد، اما این تلفن هوشمند با نمایشگر 5.5 اینچی QHD، به دلیل فاصله های نسبتا کم در اطراف نمایشگر، اندازه اش کاملا مناسب بوده و زیاد بزرگ به نظر نمیرسد.

یکی از مشخصه های مهم ال جی در بازار فروش پرچمداران، قیمت نسبتا مناسبتر دستگاه های تولیدی به نسبت مشخصات خوبشان است که قطعا اهمیت زیادی برای بسیاری از مردم دارد.
Samsung Galaxy S5

تلفنهای هوشمند سامسونگ در میان سایر تلفنهای هوشمند، به داشتن نمایشگر های فوقالعاده معروف هستند. نمایشگری که رنگ سیاه آن واقعا نوری ندارد و رنگ سفیدش، بسیار عالی تولید میشود، در نتیجه میتواند کنتراست بینهایت تولید کند! نمایشگری که قبل از گلکسی نوت 4، به عنوان بهترین نمایشگر کل تلفنهای هوشمند شناخته شده بود.

اما فقط نمایشگر نیست، گلکسی اس 5 نیز دارای تمام مشخصات سخت افزار یک دستگاه بالا رده در سال 2014 را دارد، پردازنده قدرتمند، حافظه پر سرعت، باتری با ظرفیت مناسب و عمر زیاد و دوربین بسیار با کیفیت آن جزو بهترین ها هستند و شاید تنها ایراداتی که به آن وارد باشد، طراحی و کیفیت ساخت اس 5 است.

 

نظر شما درباره این انتخاب ها چیست؟ آیا پرچمدار خاصی را مد نظر دارید که ویژگی خاص و خوبی را عرضه کند؟

اگر بله، آن را با ما در میان بگذارید!

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال