تازه ترین شایعات سونی اکسپریا Z4، پرچمدار بعدی سونی

پس از معرفی اکسپریا Z3 در نمایشگاه IFA 2014 برلین، حال نوبت به پرچمدار بعدی سونی رسیده است. انتشار تصاویری از بررسی صفحه نمایش Z4 پرچمدار بعدی این شرکت را تایید می کند. چندی پیش تصاویر مربوط به دیجیتایزر ال‌سی‌دی اکسپریا Z4 سونی منتشر شد. و اما دیجیتایزر چیست؟ در گوشی‌های هوشمند مجهز به صفحه‌ی […]

پس از معرفی اکسپریا Z3 در نمایشگاه IFA 2014 برلین، حال نوبت به پرچمدار بعدی سونی رسیده است. انتشار تصاویری از بررسی صفحه نمایش Z4 پرچمدار بعدی این شرکت را تایید می کند.

چندی پیش تصاویر مربوط به دیجیتایزر ال‌سی‌دی اکسپریا Z4 سونی منتشر شد. و اما دیجیتایزر چیست؟ در گوشی‌های هوشمند مجهز به صفحه‌ی نمایش لمسی، دیجیتایزر به ورقه‌ی شیشه‌ای گفته می‌شود که لمس‌های انجام شده روی صفحه‌ی نمایش را به سیگنال‌های دیجیتال تبدیل می‌کند. یعنی این لایه با پوشش ال‌سی‌دی، قابلیت لمسی بودن به صفحه نمایش می دهد. در تصاویر منتشر شده، دیجیتایزر مربوط به اکسپریا Z4 در کنار مدل به کاربرده شده در اکسپریا Z3 قرار گرفته است.

11 22

شایعات قبلی از استفاده از یک صفحه‌ی نمایش ۵.۵ اینچی در اکسپریا Z4 می گفتند، اکنون این تصویر استفاده از صفحه‌ی نمایش ۵.۲ اینچی در اکسپریا Z4 را تایید می کنند. به‌نظر می‌رسد صفحه‌ی نمایش نسل جدید پرچمدار سونی، دارای رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل باشد.

انتظار می‌رود سونی نسل جدید پرچمدار خود را در جریان برگزاری CES 2015 یا MWC 2014 معرفی کند.

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال