تبلت Jolla در روز اول فروش یک میلیون دلار را رد کرد

کمپین تبلت Jolla به هدف فروش 380 هزار دلاری اش تنها در چند ساعت رسید و در روز دوم 1 میلیون دلار را رد کرد. این کمپین به شکلی است که هزار تبلت اول را با قیمت 190 دلار، هزار تای بعدی را با قیمت 209 دلار و به همین ترتیب تا قیمت اصلی تبلت […]

کمپین تبلت Jolla به هدف فروش 380 هزار دلاری اش تنها در چند ساعت رسید و در روز دوم 1 میلیون دلار را رد کرد. این کمپین به شکلی است که هزار تبلت اول را با قیمت 190 دلار، هزار تای بعدی را با قیمت 209 دلار و به همین ترتیب تا قیمت اصلی تبلت یعنی 250 دلار پیش خواهد رفت، قیمت تبلت اندروید نوکیا نیز 250 دلار است.

موفقیت کمپین فروش تبلت این شرکت غیر قابل باور است این شرکت هنوز هم بسیار ناشناخته است. این کمپین ها برای سایر شرکت های تکنولوژی مثل Ouya در روز اول به 2 میلیون دلار فروش رسیده اند. Kickstarter و IndieGoGo سایر کمپین هایی هستند که این مزایده ها را برگزار می کنند.

آیا شما مایلید این تبلت را قبل از اینکه قیمتش به 250 دلار برسد خریداری کنید؟ در نظر داشته باشید که این تبلت تا ماه می سال آینده به دست خریدارانش نمی رسد در حالی که تبلت نوکیا اوایل سال بعد در قفسه ی فروشگاه ها خواهد بود.

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال