تبلیغات اپل برای به رخ کشیدن قدرت دوربین iPhone 6

اگر پیگیر اخبار مربوط به کنفرانس جهانی موبایل بارسلون در تک نیوز باشید، مستحضر هستید که غول کره ای تبار دنیای تکنولوژی ؛ سامسونگ ، در این کنفرانس از پرچمدار جدیدش گلکسی اس 6 رونمایی کرد. کمپانی سامسونگ با تمرکز روی قدرت عکاسی و تصویر برداری این اسمارت فون زیبا ، سعی در به رخ […]

اگر پیگیر اخبار مربوط به کنفرانس جهانی موبایل بارسلون در تک نیوز باشید، مستحضر هستید که غول کره ای تبار دنیای تکنولوژی ؛ سامسونگ ، در این کنفرانس از پرچمدار جدیدش گلکسی اس 6 رونمایی کرد. کمپانی سامسونگ با تمرکز روی قدرت عکاسی و تصویر برداری این اسمارت فون زیبا ، سعی در به رخ کشیدن دوربین آن داشت و حتی مقایسه ای بین اس 6 و پرچمدار اپل ؛ آیفون 6 انجام داد. ظاهرا این کار سامسونگ به مذاق تیم کوک و همکارانش در کمپانی اپل خوش نیامده و بلافاصله واکنش نشان داده اند. اپل در وب سایت خود تصاویر زیبا و خیره کننده‌ای که با دوربین آیفون 6 گرفته شده اند، را به نمایش گذاشته است و حتی در تبلیغات محیطی خود هم از این تصاویر استفاده کرده است.

The-New-Yorker-iPhone-6-800x506

چیزی که عیان است این است که ظاهرا اپلی ها برای مقابله با سامسونگ از قبل آماده بوده اند تا بلافاصله پس از رونمایی پرچمدار سامسونگ، تبلیغات گسترده ای را با شعار Shot in” iPhone 6″ شروع کنند.

در حال حاضر کمپانی اپل کمپین تبلیغاتی خود را در 70 شهر از 24 کشور جهان نظیر آمریکا، کانادا ، تایلند ، مالزی و ژاپن و با تمرکز روی نشریات معتبر ، بیلبورد ، روزنامه و پوستر آغاز کرده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال