تست باتری اچ تی سی وان ام 8 ویندوزی

اچ تی سی وان ام 8 نسخه ی ویندوزی تا کنون بسیار محبوب شده است و هم اکنون مورد آزمایش تست عمر باتری قرار گرفته است. این تلفن هوشمند مشخصات مشابه با اچ تی سی وان ام 8 نسخه ی اندرویدی دارد، تنها تفاوت آنها در سیستم عاملشان است. تست اول مربوط به مکالمه ی […]

اچ تی سی وان ام 8 نسخه ی ویندوزی تا کنون بسیار محبوب شده است و هم اکنون مورد آزمایش تست عمر باتری قرار گرفته است. این تلفن هوشمند مشخصات مشابه با اچ تی سی وان ام 8 نسخه ی اندرویدی دارد، تنها تفاوت آنها در سیستم عاملشان است.

تست اول مربوط به مکالمه ی 3G است. در نسخه ی اندروید این زمان حدود 20 ساعت بود و در نسخه ی ویندوز این زمان بهبود یافته و می توان با این تلفن هوشمند حدود 28 ساعت و 30 دقیقه صحبت کرد.

1

برای گشت و گذار در اینترنت می توان نصف روز بدون دغدغه از این تلفن هوشمند استفاده کرد که حدود سه ساعت بیشتر از همتای اندرویدی این تلفن هوشمند است، مقایسه ی این زمان را با ده تلفن هوشمند برتر دیگر می بینید.

2

معمولا تلفن های هوشمند ویندوزی در نمایش ویدئو ضعیف عمل می کنند. این تلفن هوشمند می تواند تا قبل رسیدن میزان باتری به 10 درصد 11 ساعت ویدئو پخش کند. این امتیاز عالی نیست اما نسبت به سایر ویندوزی ها بد به نظر نمی آید.

3

این تلفن هوشمند می تواند 79 ساعت در حال استاند بای بماند. امتیاز این تلفن هوشمند زمانی که با سیستم عامل ویندوز کار می کند بسیار بیشتر از همتای اندرویدی آن است. این میزان عمر باتری برای روزانه یک ساعت مکالمه، تماشای ویدئو و گشت و گذار در اینترنت کافی است.

اگر اپلیکیشن های مکان یابی را روشن بگذارید تلفن هوشمند شما تنها دو روز با یک بار شارژ باتری دوام خواهد آورد. نتایج کلی تست عمر باتری این تلفن هوشمند به شرح زیر است.

4

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال