تست باتری موتورولا Moto E

موتورولا موتو ای  که چندی پیش با قیمت 120 دلار شاهد معرفی آن بودیم، با پردازنده ی اسنپ دراگون 200 (دو هسته ی Cortex-A7) دارای یک باتری مناسب 1980 میلی آمپری است و آخرین ورژن آندروید کیت کت نیز به حفظ عمر باتری این دستگاه کمک خواهد کرد. در ادامه مطلب با ما باشید تا به […]

موتورولا موتو ای  که چندی پیش با قیمت 120 دلار شاهد معرفی آن بودیم، با پردازنده ی اسنپ دراگون 200 (دو هسته ی Cortex-A7) دارای یک باتری مناسب 1980 میلی آمپری است و آخرین ورژن آندروید کیت کت نیز به حفظ عمر باتری این دستگاه کمک خواهد کرد.

در ادامه مطلب با ما باشید تا به بررسی وضعیت مصرف باتری این تلفن هوشمند ارزان قیمت بپردازیم.

این گوشی هوشمند در تست های باتری gsmarena برای تماس های 3G رکورد 16 ساعت و 38 دقیقه را به خود اختصاص داد که این زمان بهتر از Moto G، پرچمدار دیگر شرکت موتورولاست.

talk time

مرحله ی بعدی تست، گشت و گذار در اینترنت است که این دستگاه رکورد 8 ساعت و 42 دقیقه را به خود اختصاص داده و این زمان برای تلفن هوشمند میان رده ای مانند موتو ای بسیار مناسب است، ناگفته نماند این زمان بسیار به همتای این تلفن هوشمند یعنی Moto G نزدیک است.

web

معمولا آخرین مرحله در تست باتری ها، نمایش ویدئوست، موتو ای برخلاف سایر موفقیت هایش در تست در نمایش ویدئو بسیار ضعیف عمل کرد، پس از 6 ساعت و 30 دقیقه تنها ده درصد ار باتری باقی ماند، نتایج بدتری نیز در سایر گوضی های هوشمند مشاهده شده ولی این نتیجه همچنان از نظرما یک ضعف بزرگ به نظر می آید.

video-playback

موتو ای برای حال استند بای زمانی کمتر از میانگین را به خود اختصاص داده است، اما این زمان برای یک تلفن هوشمند میان رده و با صرفه از نظر اقتصادی به نظر مناسب است.

در کل شما می توانید با یک بار شارژ کامل باتری دو روز و نیم از تلفن هوشمند خود استفاده کنید، در صورتی که در هر روز یک ساعت مکالمه، یک ساعت استفاده از اینترنت داشته باشید و یک ساعت ویدئو تماشا کنید.

لینک کوتاه | منبع : gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال