تست باتری HTC Desire EYE

چِشمِ اچ تی سی با دو دوربین 13 مگاپیکسلی و دو فلش دوقلو در جلو و پشت، یکی از بهترین تلفن های هوشمند برای عکاسی و البته سلفی است! البته از نظر دیگر مشخصات هم چیزی کم ندارد و نمایشگر 5.2 اینچی فول اچ دی، پردازنده اسنپدراگون 801 به همراه 2 گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه […]

چِشمِ اچ تی سی با دو دوربین 13 مگاپیکسلی و دو فلش دوقلو در جلو و پشت، یکی از بهترین تلفن های هوشمند برای عکاسی و البته سلفی است!

البته از نظر دیگر مشخصات هم چیزی کم ندارد و نمایشگر 5.2 اینچی فول اچ دی، پردازنده اسنپدراگون 801 به همراه 2 گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی و پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی یک تلفن هوشمند کاملا بالارده را برایش رقم میزند.

ضد آب بودن با استاندارد IPX7 و داشتن اسپیکرهای استریو به همراه باتری 2400 میلی آمپری نیز از مزایای دیگر این تلفن هوشمند میباشد.

البته شاید 2400 میلی آمپر برای حال حاضر و این مشخصات کم بنظر بیاید؛ اما درواقع اصلا اینطور نیست و با دیدن تست GSMarena متوجه میشویم که این دستگاه هم عمر باتری خیلی خوب و راضی کننده ای دارد.

بطوری که در تست مکالمه تلفنی در شبکه 3G توانسته است 19 ساعت و 11 دقیقه دوام بیاورد. رکورد ثبت شده برای وبگردی با Wi-Fi نیز 10 ساعت و 2 دقیقه بوده و در تست پخش ویدئو نیز 10 ساعت و 35 دقیقه دوام آورده است که اعداد قابل قبولی به شمار میروند.

در نهایت اگر از این تلفن هوشمند روزانه یک ساعت برای وبگردی، یک ساعت برای مکالمه تلفنی و یک ساعت برای پخش ویدئو استفاده کنیم، 70 ساعت یا 3 روز کامل نیاز به شارژ نخواهیم داشت.

ضمن اینکه حالت Extreme Power Saving شرکت HTC نیز روی این تلفن هوشمند وجود دارد و اگر نیاز به کار با اپلیکیشن های خاص یا دوربین نداشته باشید، حداقل 1 هفته یا بیشتر خواهید توانست بدون شارژ مجدد از تلفن هوشمند خود استفاده کنید.

لینک کوتاه | منبع : gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال