تست باتری Motorola Moto G 4G

تلفن هوشمند Motorola Moto G که یکی از پرطرفدارترین تلفنهای هوشمند میان رده ی آندرویدی به شمار میرود، که با اضافه شدن مدل 4G آن، فروشش در کشورهایی که این شبکه در دسترس است بیشتر شده است. این تلفن هوشمند با دارا بودن نمایشگر 4.5 اینچی با رزولوشن 720 در 1280 پیکسل، پردازنده اسنپدراگون 400 […]

تلفن هوشمند Motorola Moto G که یکی از پرطرفدارترین تلفنهای هوشمند میان رده ی آندرویدی به شمار میرود، که با اضافه شدن مدل 4G آن، فروشش در کشورهایی که این شبکه در دسترس است بیشتر شده است.

این تلفن هوشمند با دارا بودن نمایشگر 4.5 اینچی با رزولوشن 720 در 1280 پیکسل، پردازنده اسنپدراگون 400 و 1 گیگابایت حافظه رم در کنار باتری 2070 میلی آمپری، عمر باتری خوبی به ارمغان می آورد، اما ظاهرا در مدل 4G عمر باتری نیز بهینه تر شده و عمر باتری بیشتر شده است.

در مقایسه باید گفت مدل اصلی دارای 13 ساعت و 41 دقیقه زمان مکالمه بود که در مدل 4G شاهد دوام بیشتر برای 14 ساعت و 17 دقیقه مکالمه هستیم.

در تست وبگردی نیز موتو جی دارای رکورد 9 ساعت و 4 دقیقه در تست gsmarena بود که مدل 4G با افزایش 2 ساعتی این رکورد را به 10 ساعت و 52 دقیقه رسانیده است.

نهایتا در آزمون پخش ویدئو نیز مدل 4G با پخش مداوم 7 ساعت و 27 دقیقه ویدئو، توانسته است 50 دقیقه بیشتر از موتو جی اصلی که تنها 6 ساعت و 37 دقیقه در این تست دوام آورده بود، ویدئو پخش کند.

البته دقیقا مشخص نیست اینهمه تفاوت با وجود سخت افزار یکسان برای چه هست؟ شاید ورژن آندروید تست شده در آن دخیل بوده (چون مدل 4G با آندروید 4.4.2 تست شده است) و شاید هم موتورولا بهینه سازی هایی در آن انجام داده است. اما هرچه باشد، این تلفن هوشمند با توجه به قیمت و مشخصاتش واقعا برای هر کسی میتواند یک انتخاب مناسب باشد.

Motorola Moto G

لینک کوتاه | منبع : gsmarena

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال